Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai kerro, että olet menossa paikkaan x

ja menisimmä samaa matkaa, koska: hän asuu noin 444m etäisyydellä polkupyöräillen Minun huushollista mitattuna

Näin kauniina ja kesäisen lämpösenä päivänä on kyllä luvattoman vaikeaa viettää huilipäivää. Mutta sen verran vauhdikkaasti on viimeviikot menty, että kroppa huutaa lepoa. Ois se helppoa kun olisi taas parikymppinen.

Rakastan palavereja.

Sitten, kun väistämättä joskus lataamoon joudun, alan järjestää palavereja kaikille potilaille uutena hoitometotina.

Sieltä ei tule kukaan järjissään takasi.

Jos tuloo muutenkaan :unsure: :unsure:

Kaliaahan tuo tekisi mieli, mutta ei!

Paikallisen raittiusseuran varapuheenjohtajana minulla on kova vastuu!
Itsehän kotiuduin tässä juuri Hesulimatkalta ja 17-18 asteen ulkolämpötila kauniin auringonpaisteen kera suorastaan pakotti korkkaamaan oluen. Ei lainkaan huono vehnäolut hintaan 1,79€.

P.S. Sikari jäi kuvasta, mutta Aganorsa Rare Leaf Reserve Toro palaa.

1000009735.webp

Ei ole onneksi yleensä niin pahoja pöheikköjä trimmattavana, etteikö siiliä seasta huomaisi kun vähän pitää silmänsä auki.

Siili on on kyllä pyörinyt tontilla nyt jo monen vuoden ajan, mistä olen ollut hyvin ilahtunut. Vekkuli tessuttelija. Yleensä liikkuu aamuyöllä, mutta muutaman kerran on liikkunut sateen jälkeen ihan päiväsaikaankin. Varmaan nurmikolle nousevat madot ovat kiinnostaneet, tai sitten meikäläisen grillailut...

Nytkin on jo pitkään liikkunut ja tallentuu valvontakameroihin useamman kerran viikossa.
Anoppilassa noita ruokittiin. Toistakymmentä kävi parhaimmillaan illan aikana syömässä. Aikamoinen kuhina oli ja kyttäys missä järjestyksessä syövät. Yhteenotoiltakaan ei vältytty. Hauska oli seurata

Aapeeseen pihalla tuli jäätelötötterömies keskustelemaan moottoripyöristä, taisi olla savolainen kun varttitunti meni turistessa ihan huomaamatta.
Vartti meni turistessa, mutta saiko siitä a) mitään tolkkua ja d) tuliko mitään sanotuksi?

Uuh, toisen kerran jo pörssellä ajeltu kattoluukku auki. Eli kesä.

Ja muuten pyysin vaimoa lähettämään mulle omaan laitteeseen kuvat säären paranemisen etenemisestä silloin viime vuonna. En ole halunnut niitä tässä välissä nähdä. Ahdistaa.

Haluaako joku nähdä, missä kunnossa pääsin kotiin? Hyvä toki, ettei jäänyt sinne keräämään mitään sairaalabakteeria.

Aika karua vaan olisi ollut, ellei parempi puolisko olisi alalla. Joka toinen päivä invataksilla haavahoitajalle olisi ollut mahtavaa.

Tämä tarina siis silloin kun suonen varastamisen arpi repesi auki.

Ajatusvirtaa tulee nyt, kun kaksi päivää sosiaalista kehityspöhinää.

Itsekin perjantain kunniaksi poljen itseni kohta töistä kotiin, eli työmatkapyöräily aloitettu. Saapi nähdä muuton jälkeen jaksaako enään sellaista vaikka viel olis nippa nappa tehtävissä jos hommasta kovin nauttii

Back
Ylös Bottom