Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laitoin just talvitakin pesuun, niin mikäs täällä taskussa... Ai niin, välipalakeksi etten ehdi kuolla nälkään siirtymillä, tosijjaan... :)

:oujee:

elovena_valipalakaurakeksi_karpalo-kinuski-800x1000.png
Noissa on korvapuustin makuinen ja on herkkua.

IL: Oulun vanhusraiskaaja karkuteillä

Syyttäjä vaatii 28-vuotiaalle Nahom Hagosille rangaistusta raiskauksesta. Epäilty seksuaalirikos on tapahtunut Oulussa 14. kesäkuuta 2023.
Asian käsittelyn oli määrä alkaa tänään keskiviikkona 23. huhtikuuta. Näin ei kuitenkaan tapahtunut, sillä Hagosia ei saatu kiinni.

Oikeuden puheenjohtaja päätti, että Hagosia tavoitellaan tunnin verran. Hänet oli haastettu 500 euron uhkasakolla saapumaan oikeuden eteen.
Poliisi tai edes Hagosin oma oikeudenkäyntiavustaja ei tavoittanut häntä.

Istunto päätettiin tuloksettomien etsintöjen vuoksi siirtää. Asiaa käsitellään oikeudessa myöhemmin tänä vuonna.

#TikTokTanssi

Perseen Suti. Löin pääni tänään betoniportaikkoon(olin portaiden alla ja nousin kyyrystä ylös ja kops, auts), meinas taju lähtee. Nyt päälaella kuhmu ja vieläkin hieman huimaa. Onko mulla ny lievä aivovamma? #nykysuositukset#aivotärähdys=aivovamma.
Kajsnalta eläke?

Perseen Suti. Löin pääni tänään betoniportaikkoon(olin portaiden alla ja nousin kyyrystä ylös ja kops, auts), meinas taju lähtee. Nyt päälaella kuhmu ja vieläkin hieman huimaa. Onko mulla ny lievä aivovamma? #nykysuositukset#aivotärähdys=aivovamma.
Kajsnalta eläke?
Å.

#loppuonlähellä

Työsuhdepyörien veroetu poistuu.

Mitäköhän tuo käytännössä? Mulla merkki malli ja koku katottuna. Kokua tulossa kesäkuun alussa. Sormi tilausnapilla, en painanna vielä.
Ei vissiin kannata painaa. Pari pyöräliikettä sano jo että työsuhdepyöränä hinta se mikä lapussa lukee, jos ostat käteisellä niin veivataan alet vittuun ja katsotaan parempi hinta.

Back
Ylös Bottom