Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tittelit on kyl välillä hankalia mitä ylemmäs mennään. En tajua oman konsernin työilmoituksista tai nimityksistä yhtään mitään kun kaiken pitää olla niin isoa maailmaa että.

"Tossa on Niko. Niko tekee ohjelmat ja hankalammat protojutut tuotantoon"
vs
"Niko Master chief engineering vice president customer relationship manager"

mutta tä on varmasti ryömies juttuja kun ei tajua. Saksassa ilmeisesti ihan pyhällä raivolla suhtautuvat titteleihinsä.

Ei ole tittelit kiinnostaneet vuosiin ellei kymmeniin. Kunhan duuni on edes etäisesti mielekästä ja palkka riittävä, niin ihan yhtä hyvin voin olla tittelin puolesta vaikka johtaja tai siivooja. Parasta ois olla nimetön/hajuton/mauton duunari joka käärii riittävät rahat työstään mahdollisimman vähällä vastuulla ja käytetyllä työajalla. Tulee ja menee, kunhan toivottu tehtävä on hoidettu.

Naapurin setä seisoo takapihalla käsi pystyssä puun alla 😄 Fleksissä ulkoileva kissa on siis kiipeilemässä.

Masa-kissallekin ulkoilu tekisi hyvää. Pitäisi ostaa pienen koiran valjaat ja kokeilla. Aino-raukka pelkää kaikkea ja kaikkia, joten ulkoiluyritys olisi sille liian traumaattista 😿
Masa-kissa on kuitenkin aika rohkea ja reipas. Ehkä se innostuisi kuntoilemaan!

No ei innostu.

Työssä ollessa otti päähän joidenkin käyttämä termi "siistijä". Mikä helvetin siistijä minä olin? Jos on laitoshuoltajan koulutus ja tekee rehellistä siivoustyötä, niin sitten on laitoshuoltaja/laikkari tai siivooja!
Millään pienellä siistimisellä saa kaavittua kasaan sitä, mitä elävästä/kuolleesta asiakkaasta sairaalassa irtoaa 🙄

Teki mieli kumauttaa mopilla päähän tämmöistä "siistijä"-ihmistä.

Laulaa luikautin teille laulun. 🎤

On se vain kaunis mies tämä meidän rasputin.

*huhhuh*

iu

No voi että. Minä yritin kuunnella, että kuuluuko voimamahaisuutta, mutta ei kumissut. 🤷‍♀️

#massatasapaino

"Poliisi on löytänyt elossa yhden kolmesta kadonneesta miehestä.

Kyseessä on 50-vuotias paikkakuntalainen mies Lappforsin kylästä. Hän katosi maaliskuun lopussa." Yle.fi

Mies löydetty metsästä 🤔
Ilmeisesti pontikkatehdas.
Mitä muuta syytä voisi olla.

Parasta ois olla nimetön/hajuton/mauton duunari joka käärii riittävät rahat työstään
Ite en, vaan haluan näissä muutamissa eri hommissa, mitä tässä on viimevuosina tullu puuhasteltua, olla se paras josta asiakkaat lähettää kehuvia palautteita toimistolle. Mutta loppuosa täsmää.
Työssä ollessa otti päähän joidenkin käyttämä termi "siistijä". Mikä helvetin siistijä minä olin? Jos on laitoshuoltajan koulutus ja tekee rehellistä siivoustyötä, niin sitten on laitoshuoltaja/laikkari tai siivooja!
Millään pienellä siistimisellä saa kaavittua kasaan sitä, mitä elävästä/kuolleesta asiakkaasta sairaalassa irtoaa 🙄

Teki mieli kumauttaa mopilla päähän tämmöistä "siistijä"-ihmistä.
Eikös älletteellä ollu joskus vuosi-pari sitte joku rekrykamppanja kierrätysteemalla, että eivät hakeneet roska-auton kuskeja vaan raaka-aineiden kerääjiä...

Back
Ylös Bottom