No nyt tulee lunta niin ettei sekaan mahdu 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän vuosi se mahtoi olla kun piporatio aloitti lähetykset.
Taisi olla jo Lotta-vuosina. Putkiradiolähetyksinä.
Täällä oli äsken sama sääilmiö.No nyt tulee lunta niin ettei sekaan mahdu![]()
Offarilaiset vois alkaa kiinnittelemään lappuja valotolppiin.Tätä odotetaan hartaasti kuin Kristuksen toista tulemista.
Öbaut eka tulos hakukoneella:Tästä legendasta tarvitaan lisää evidenssiä.
Ranskalaiset laardissa? Onko oikeasti tehty näin?
Nimittäin, voisi olla kiinnostavan makuista. Hyvässä mielessä.
No niin, johan se puhelin sydänklinikalta soi. ”Jumalauta, turhaanko me sun sydän korjattiin!?!”
Edit. niin siis mäkkärissä ainakin jo 1985 käytettiin ihan jotain ällö-öljyä. Sehän ei tietty kunnon grilli olekaan
Hupsista, noniinno. Eikös sian rasva oo ihraa? Talissa siis? Ei jaksa koskaan muistaa miten nuo menee.Ei kai sian laardissa mutta naudan rasvassa joo. Välillä itekin paistan pihvit siinä.
Ehei suinkaan, vokot hyvä - think big. Suoraan äpin valikosta haettavana käyntiääniä esim. muutamia filttereitä mainitakseni:onjo
juutube on se äppi
Niin siis olen ollut mäkkärissä duunissa 1986 ja 1988, ja aika paljon toiminut näiden rasvojen kanssa.Öbaut eka tulos hakukoneella:
Hupsista, noniinno. Eikös sian rasva oo ihraa? Talissa siis? Ei jaksa koskaan muistaa miten nuo menee.
En minä, tapahtui ymmärtääkseni eilisiltana, kuvattu ku myräkkä rauhoittunu.No nyt tulee lunta niin ettei sekaan mahdu![]()
Ja auttaa myös hirvikärpästen kanssa.Ja tämäkin vihreä ongelma on ratkaistu.
Minulle koko XXL.@punaniska
Pitäisikö teettää Rattopojille kesäksi uudet työpaidat.
T-paita jossa teksti:
"It´s my duty to please that booty"
Mitenkäs tämä Piporadion kantama, onko lähiaikoina tulossa parannuksia? Että kuinka saisi kuulumaan myös omassa vastaanottimessa? Voisiko laajentaa esim. nettiradiolähetykseksi?Piporadio aloitti lähetyksen keväällä 2020.
Huh, palstalaisten19 vuoden kova työ palkitaan!Hei kohta on 500k viestiä ketjussa