Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan. Ja, näiden "itte tein ja säästin, vaikka olis kuulunu vastikkeeseen" amatöörien takia vastuuraja muutettiinkin....muistaen, että periaatteessa tuollainen liitos ei tarvitse paljoakaan voimaa ollakseen tiivis ja rikkinäisten tiivisteiden, paskaisten kierteiden tai aiemmin soikeaksi vääntyneen renkaan kompensointi liialla voimalla ei yleensä tiivistä liitosta vaan rikkoo jotain.
A) ikinä ei ole tullu vastaan lavuaarin hajulukkoa ja putkia, joissa ei olis irroitettavaa sakkakuppiaKiinteistöhuollolle
Herramunjee. No kyllä ne on itse aiemmin puhdistettu. Kaikkea sitä. Siinä lavuaarin putkessa on kauhea tuppo hiuksia, onhan se nyt ällöttävää, jos huoltomiehen pitää ne tonkia pois
Ja minun putkisto (heh) on sen verran vanhaa mallia, ettei siitä saa irti pelkästään sakkakuppia, vaan se koko hommeli irtoaa.
Sinne Tojotaan en kyllä mee mukaan..Jonkun pitää kyllä mennä esiliinaks lissun ja saatanan deiteille. Kolmannen päivän max vois olla sopiva jäänmurtaja.
Keksin just äsken ihan parhaan idean mitä voisi tehdä deiteillä.Jonkun pitää kyllä mennä esiliinaks lissun ja saatanan deiteille. Kolmannen päivän max vois olla sopiva jäänmurtaja.
älä laita niitä hiuksia sinne lavuaariin. Yhtälailla ku et laita tampooneja

Kyllä sä kolmantena päivänä saatatSinne Tojotaan en kyllä mee mukaan..
Eiköhän siellä oo riittävän härkänen meininki ilmankin, että minä meen sinne niveltään.Kyllä sä kolmantena päivänä saatat
Tarkoitin kuvaa siitä käsin purkautuvasta hajulukosta, jossa ei muka oo tyhjennettävää sakkakuppia.
Kahvi.Ihan mukava keli. Voisi vaikka jäätelöä kohta syödä.
Söin tänään aamupalaksi paketin voissa paistettua pekonia, 4 voissa paistettua munaa ja kylkeen mukillinen kahvia.katso liitettä 264936
Herkkusämpylöitä.
Taikinassa on jugurttia ja oliiviöljyä, koska niistä tulee pikantti maku. Täytteessä on paprikaa, sipulia, oliiveja, fetajuustoa, yrttejä. Lopuksi vielä sivelty VALKOSIPULIoliiviöljyllä
En kyllä pysty näitä itse tänään syömään, koska uusi pällipilleri on aiheuttanut ikävät haittavaikutukset ruoansulatuselimistöön (). Muuten varmasti tosi tervehdyttävä lääkevalinta.
Varo ettei ala #närästää.Söin tänään aamupalaksi paketin voissa paistettua pekonia, 4 voissa paistettua munaa ja kylkeen mukillinen kahvia.
Aiettä.
Miten ihmeessä sä raportoit naisten puutteesta? Pitäis kyllä kelvata.
#tsekalma?
En laita!!! Mutku pesen hiukset usein lavuaarissa, niin niitä menee sinne ihan itsekseen.
alma?
#tsek