Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinkahan paljon suomalaiseen perimään on sekoittunut saksalaisia ja venäläisiä geenejä sotavuosinaPirin ansiosta on pari suomalaisvauvaakin saattanut syntyä aikoinaan.
Kummasta, vai molemmista?
tietosuojani suojelee klikkaamasta noin arveluttavaa linkkiä
Tässä onkin eräät pukujuhlat tulossa, johon nämä sopisivat - taitaa mennä tilaukseen
Luulen että nuo päässä vokotkin saisi kuhtalaisen pitkiä katseita mallaskoskella.Tässä onkin eräät pukujuhlat tulossa, johon nämä sopisivat - taitaa mennä tilaukseen
Rullasuksia oon pohtinut kans muutaman vuoden. Kuten kaikkea muutakin ostettavaa. Todennäköisesti kuolisin niillä.Mulla on oikeasti nyt masis. Eilen vielä hiihdin aamulla. Tänään ei. Latu oli harmaan likainen ja vesirapakoilla.
Pakko varmaan ostaa rullasukset.
Huono puoliso, vaihtoon...Rullasuksia oon pohtinut kans muutaman vuoden. Kuten kaikkea muutakin ostettavaa. Todennäköisesti kuolisin niillä.
Perjantai. Jee. Eilen nukahdin töiden jälkeen pariksi tunniksi sohvalle. Näin unta, että puoliso teki ruokaa jne. Oli iso pettymys, kun heräsin eikä ollutkaan ruokaa valmiina.