Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Laskeskelin tässä monestikko eläessäni olen mennyt yksin kapakkaan. Laskut onnistui yhden käden yhdellä sormella.

pakko kunnei ole NAISta kenen kanssa mennä, eikä kenenkää Miehen kanssa ole minkäänlaista kinostusta, mieluummin yksin

AROEaWa.png

LZkQeKX.png

Mg4yjQ8.png

L3vqKRo.png

En lukenut ehkä alkup. tarvetta, mutta vastaan silti. Ite käytän tosi harvoin farkkuja, mutta Leviksen 541 löytyy ainakin sekä oma lemppari Abercrombie & Fitch:n joku athletic fit. Ei paljon iloa, mutta myös joku Zalandon stretch tyyppinen oli oikein hyvä. Itellä yleensä pakarat ahdistaa.
:eek::nolo:

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Tänään a-radalla minulla oli outoja ammuksia. Yhden kierroksen 10 Laukaisun jälkeen taulussani oli 13 reikää. Olikohan jotain rypäleluoteja :sneaky: e. Radalla oli yksi Naisoletettu ja hänen valintansa oli Cock/Clockin käsittely, en ole varma oliko Sylvin suosikki Cock 17":LOL:
Poltettu myös on ja syöty hyvin tänään.

Puolustukseni muistutan, että ennen siirtymistä pimeälle puolelle, opiskelin fysiikkaa yliopistossa..viime vuosituhannella.
En tiedä kiinnostaako puhdas matikka yhtä paljon, mutta oon kattonu tän dokkarin monta kertaa. Oli vaan otettu veks Youtubesta, mutta tässä ilm. katsottavissa kokonaisuudessaan:

View: https://www.dailymotion.com/video/x223gx8

Kertoo siis Andrew Wilesista ja miten hää tuli ratkaisseeksi Fermat'n suuren lauseen ysärin alkupuolella. muoks. ja siis näistä lukuisista muistakin matemaatikoista, joilla oli osansa tuon palapelin kasaamisessa.

Itteä aina kiinnostanut matikka enemmän kuin fysiikka, mutta tokko sitä kannattais yliopistossa enempää lukea, mitä nyt on ollu pakko.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom