Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laskeskelin tässä monestikko eläessäni olen mennyt yksin kapakkaan. Laskut onnistui yhden käden yhdellä sormella.
Sehän se tais olla. Sä oot arvatenkin katellu näitä muista syistä ku mä
En lukenut ehkä alkup. tarvetta, mutta vastaan silti. Ite käytän tosi harvoin farkkuja, mutta Leviksen 541 löytyy ainakin sekä oma lemppari Abercrombie & Fitch:n joku athletic fit. Ei paljon iloa, mutta myös joku Zalandon stretch tyyppinen oli oikein hyvä. Itellä yleensä pakarat ahdistaa.
Aamulla pihalla puuhastellessa mietin, ties monennenko kerran kuukauden sisään, että on kyllä harvinaisen vähäluminen talvi.Ei kyllä viime juhannuksena ollu näin paljoo lunta![]()
![]()
Aina yksin.mieluummin yksin
Tulee myös hyvä graavikala, useampi maistanut ei ole uskonu että se on haukea eikä siikaa.Haukeahan pidetään vähän semmoisena B-luokan kalana, mutta kyllä mökkilaiturin päästä helvetinmoisella tuurilla saatu maistui ihan hyvältä kun pannulla paistoi voissa.
Tämähän on niinkuin armeijassa. Kun piti aseet kohdistaa johonkin suureen kilpailuun, niin eiköhän joku b-lääkintämies ammu juuri silloin minun tauluun.Yhden kierroksen 10 Laukaisun jälkeen taulussani oli 13 reikää.
En tiedä kiinnostaako puhdas matikka yhtä paljon, mutta oon kattonu tän dokkarin monta kertaa. Oli vaan otettu veks Youtubesta, mutta tässä ilm. katsottavissa kokonaisuudessaan:Puolustukseni muistutan, että ennen siirtymistä pimeälle puolelle, opiskelin fysiikkaa yliopistossa..viime vuosituhannella.
Minä autoin kaverille kuntsarin, kun oma oli jo hoidettu ja pistin pari väärään tauluun.Tämähän on niinkuin armeijassa. Kun piti aseet kohdistaa johonkin suureen kilpailuun, niin joku b-lääkintämies ampuu juuri silloin minun tauluun.
Ihan kuten Sylvi!Kyllä tulee perkele hienoja ovia.
Ennen
katso liitettä 262918
Työn alla
katso liitettä 262919
Saumojen tummentumat haalenee, kun kuivuu vielä pakkeloinnin jäljiiltä.
Sitten öljy pintaan+vedin kiinni ja paikalleen.