Juuvittu, hienoa....niin siinä on samassa paketissa molemmat samalla kertaa, kala ja mato.
Syön loppuvuoden pelkkää pullaa ja sokolaatia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuvittu, hienoa....niin siinä on samassa paketissa molemmat samalla kertaa, kala ja mato.
Mä en vaan voi lähteä nyt kotoa moneksi tunniksi pois ennen toukokuun puoltaväliä
Itse ajattelin juoda pelkkää kaljaa. Tosin seuraavaksi iltapäivälehdissä varmaan kerrotaan, kuinkaJuuvittu, hienoa.
Syön loppuvuoden pelkkää pullaa ja sokolaatia.
Itse ajattelin juoda pelkkää kaljaa. Tosin seuraavaksi iltapäivälehdissä varmaan kerrotaan, kuinka
"RAUNON OLUTTÖLKISSÄ KIEMURTELI ÄLLÖTTÄVÄ YLLÄTYS"
Voi veljet, tuonne mää haluaisin sukeltamaan. Belizeen pitäs mennä.
Tunnetko Suomi-hittien sanat kuin Matti Tepon? Jokaisen suomalaisen pitäisi saada tässä visassa ainakin puolet oikein https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010311303.html
7/12
Sehän oli noista helpoin.11/12
Levottomat jalat ei osunut.
Voi veljet, tuonne mää haluaisin sukeltamaan.
Tänään vedin taas sikserin munia aamupalaks. Ei näkyny matoja, kaikki hyvin.Mulla on kananmunauutisten jälkeen aina pitkiä taukoja... ja sitten tauon jälkeen, kun taas harjoittelee sitä kananmunien käyttöä, niin siinä menee jonkin aikaa, että jokainen keltuainen pitää hajottaa ja...
Raakaa ei pysty.
Harvinaisen vähän on tullut mitään mämmiraportteja vaikka pääsiäinen on jo käsillä.
Melkein ostin tänään, mutta kun on vielä marjapuuroa jäljellä. Kyllä yksi rasiallinen täytyy pääsiäisenä syödä, niin kakka luistaa.Harvinaisen vähän on tullut mitään mämmiraportteja vaikka pääsiäinen on jo käsillä.
Haluaisin tuonne vaikkei oliskaan tylsää. Huikeen näkönen paikka ja ilmeisesti ihan oiva sukelluskohde pinnan allakin.Jotenkin arvasin, että sulla on niin tylsää, että haluttaa jopa tuonne.![]()
Tänään ostetaan. Ehkä pari lootaa. #pröötHarvinaisen vähän on tullut mitään mämmiraportteja vaikka pääsiäinen on jo käsillä.
Miksei?Jos sinne on 1070 km per suunta niin sinne ei vissiin ihan yhtenä päivänä ajeta![]()