Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, hahmotin että kyseessä on old skool-näyttelijä, mutta en kyllä lännen sankaria heti tunnistanut kyseisessä vaatetuksessa, yleensä olen nähnyt herran vain nahkaliivi yllä ja coltit vyöllä. Piti pistää käänteistä kuvahakua.No kai ny ku John Wayne saatana. Normaali jätkä sais turpaansa noissa housuissa.
Oli. Ja yks kerta Mölliskö jäi satamaan kun eivät päästäneet laivaan.
Miten muistelen, että tällä omalla risteilylläni Möllisköllä ois ollu jotain erimielisyyksiä laivapoliisin kanssa..
Hällä tais ruveta alkoholin kanssa piirtään aika helposti :D
Ei saa kiusata Möllisköä. On kädenväännön pakkiksen mestari ja pääsi Guinnesin ennätysten kirjaan valkovenäläisen juonnista. Muutenkin kaikin puolin sofistikoitunut nainen.Ainaki ääntä lähti ja juttua riitti
Riippuu pitkälti mitä ja mistä kirjoittaa, kyllähän sen kolme sivua voi kirjoittaa vaikka aidan seipäästä jos tarpeeksi vilkas mielikuvitus. Vähän kuin jotkut osaa luontaisesti pitää vaikka luennon maalin kuivumisesta puhua paljon, mutta vähän asiaa.kyllä, vaatii nimittäin jotain opiskelussa hyösyksi olevaa kykyä näppäillä noin valtava määrä asiaa tai etes "asiaa"
esinmerkiksi Minulla ei tuota jaloa taitoa ole suotu, monta kertaa, lähes aina kun koulupoikana piti kirjottaa essee, olikohan minimi sanamäärä 150 sanaa? joka oli pakko jostain keksiä, mahtollisimman paljon tietysti että jotta kun välisanoja että sai monta sanaa paperille, peipperi oli vielä täysin tyhjä kun tunti oli ohi, kun ei keksi mitä kirjottaisi ei keksi
ammattikoiluni päättötyö oli 13 sivua, siis kansilehdestä sisällyluetteloon, itse asia oli 7 sivua
aiheenani oli UMTS
Tuo saivartelija on ollut useamman kerran patsastelemassa Valkeassa.
Mitä vittua John Wayne mainittu. Ykköshetero ja kaikkienaikojen paras miesnäyttelijä.No kai ny ku John Wayne saatana. Normaali jätkä sais turpaansa noissa housuissa.
Muistan kuinka ala-asteella kehuin John Waynea kaverille, ja sitten kyseinen kaveri sattui näkemään jonkun Waynen viimeisistä leffoista TV:stä ja ilmaisi pettymyksensä minulle: "Luulin että se olisi nuori ja lihaksikas, mutta sitten siellä meneekin joku kalju läski".Mitä vittua John Wayne mainittu. Ykköshetero ja kaikkienaikojen paras miesnäyttelijä.
tarpeeksi vilkas mielikuvitus.
Kylhän se niin on että ylläpidetyt viikset o komeita.
Mölliskön kanssa vaan jossain yhdessä tapahtumassa tuli oltua, mutta sama mielikuva tuli.Muutenkin kaikin puolin sofistikoitunut nainen.
Mutta kun eijjole sitä mielikuvitusta, eij sitten yhtään, niin kumpikaan edellämainitusta ei onnistu. Sama ongelma mulla kuin jäsen V:llä. Koulussa kaikki kirjoitus ja esitystehtävät ihan penkin alle kun ei vaan mitään tule päästä.kyllähän sen kolme sivua voi kirjoittaa vaikka aidan seipäästä jos tarpeeksi vilkas mielikuvitus. Vähän kuin jotkut osaa luontaisesti pitää vaikka luennon maalin kuivumisesta puhua paljon