leoko
VIP
Onneksi löytyy sofistikoituneita naisia herrasmiehille.Ei asu. Edellinen, jonka kanssa en myöskään asunu, tykkäs kyllä kovasti mun kaljaharrastuksesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi löytyy sofistikoituneita naisia herrasmiehille.Ei asu. Edellinen, jonka kanssa en myöskään asunu, tykkäs kyllä kovasti mun kaljaharrastuksesta.
Onko @Wombut naputellut tuollaista peliä kuin Remnant II?
Ei oo oikein oma genre, mutta niin vahvasti suositeltiin, että poistin viikko sitten ja koittanu vähän tutustua. Ihan nätti ainakin, pääsee tää nykynäyttiskin tekeen edes jotain, kun oon pelannu vaan näitä vanhoja pilipalipelejä tai räplänny vaan suurimmaksi osaksi musasoftia, vaikka ns. pelikoneen osti.
Mitämitä, puuhelmet mennyttä elämää?Sit onnistuin eilen järjestää itselleni seuraa pakohuoneesee ja syömään,
Eiköhän puuhelmi ole kotona patterissa kiinni.Mitämitä, puuhelmet mennyttä elämää?
Kunhan uni ei ole ennuste tulevasta.Näin viime yönä unta, jossa suppailin laudalla merellä, joka olikin verta. Toissayönä näin unta, jossa paskansin suihkuun. Pitääkö olla huolissaan?
Ei vaan paljaat rinnat on asuste.Onko nuo asusterinnat jotain nepparilla kiinnitettävää mallia, että voi välillä vaihdella kokonaisuuden mukaan?
Perkelefantti!Nyt selvisi mikä lemmikki @Kajsna n pitää hankkia. Karvapeitteen ansiosta pärjää suomen talvessakin.
![]()
Yhdysvaltalaisyhtiö aikoo geenimuokata aasiannorsusta mammutin – Tälläinen olisi herpesimmuuni ”emmutti”
Yhdysvaltalainen biotekniikkayhtiö ilmoitti saavuttaneensa edistysaskeleen erikoisessa hankkeessa: yhtiö aikoo muokata aasiannorsusta ”talvimallin”.yle.fi