Vierailin joskus tekoniveltehtaalla. Vehkeiden lopullinen kiillotus, saksanpähkinäkuorirouheella.Niimmuuten nehän tekee noita imukanavien puhdistuksia pähkinärouheella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vierailin joskus tekoniveltehtaalla. Vehkeiden lopullinen kiillotus, saksanpähkinäkuorirouheella.Niimmuuten nehän tekee noita imukanavien puhdistuksia pähkinärouheella.
Siinä ei ole mitään manuaaliasentoa..kö?
Ite oon kiillottanut pähkinärouheella vaan hylsylöitä.Vierailin joskus tekoniveltehtaalla. Vehkeiden lopullinen kiillotus, saksanpähkinäkuorirouheella.
Hö.#negative
läpyskästä jos ite vaihtaa niin pysyy manuaalilla noin 10s kork. 15s
sitten menee taas D (lue: ree) päälle ja pykälä hakutuu siihen minkä ATK haluaa
Uloste tarttuu pintoihin ällistyttävällä voimalla, joten suosittelen välitöntä siivousta.Päivän ohjelma noro ja kuume. Kaikki oksentaa ja paskantaa pitkin seiniä.
Luulin ensin että kuvassa on PV:n A-tarvikelaatikko, mutta olikin jonkunlainen taso.Kampaajalla.
Viereinen työntekijä ja hänen asiakkaansa venäjänkielisiä. Hospodi pomilui sitä taukoamatonta puheenpulputusta
Loppupäivän vietän kotona kissin kanssa hiljaisuudesta nauttien.
Kissi aamulla:
katso liitettä 262234
Mulle uppoaa aivan järkyttävän huonosti mikään tv-draama. Siis aivan hirweän huånosti. Voishan tuota yrittää, mutta keskimäärin voi ennustaa että ei vaan uppoa. Kummelihenkinen korkeakulttuuri uppoaa paljon paremmin.Mitenkäs @TJJ :lle tämä uusi Shogun?
![]()
Jos se jaappanian kulttuuri viehätti. Tänään taidettiin julkaista ekat pari jaksoa.
Njaa, mielenkiintoista. Jos siis kuitenkin kaikenlainen fantasia-elokuvaviihde kuitenkin putoaa.. Ei kai noi sarjat mun päässäni elokuvaviihteestä sinällään eroa, mutta onpahan enemmän aikaa rakentaa juonta ja hahmoja, kun kesto ei ole rajoitettu pariin kolmeen tuntiin..Mulle uppoaa aivan järkyttävän huonosti mikään tv-draama. Siis aivan hirweän huånosti. Voishan tuota yrittää, mutta keskimäärin voi ennustaa että ei vaan uppoa. Kummelihenkinen korkeakulttuuri uppoaa paljon paremmin.
Juuri tämän vuoksi katson mieluimmin sarjoja; ihan eri syvyyden juonikuviot ja hahmot, esim. viiden kauden sarjassa vs. kolmen tunnin leffassa. Leffat tuntuvat jotenkin ihan irrallisilta nykyisin, ei oikein jaksa kiinnostua. Vs. esim. kaksi-kolme jaksoa hyvää sarjaa, paljon miellyttävämpää seurattavaa.Njaa, mielenkiintoista. Jos siis kuitenkin kaikenlainen fantasia-elokuvaviihde kuitenkin putoaa.. Ei kai noi sarjat mun päässäni elokuvaviihteestä sinällään eroa, mutta onpahan enemmän aikaa rakentaa juonta ja hahmoja, kun kesto ei ole rajoitettu pariin kolmeen tuntiin..
Kyllä, minusta ihan yhtä mielenkiintoista. En siis jaksanu Game of thronesin ekaa jaksoa loppuun asti, vaikka muistaakseni siinä oli jopa tissit.Njaa, mielenkiintoista. Jos siis kuitenkin kaikenlainen fantasia-elokuvaviihde kuitenkin putoaa.. Ei kai noi sarjat mun päässäni elokuvaviihteestä sinällään eroa, mutta onpahan enemmän aikaa rakentaa juonta ja hahmoja, kun kesto ei ole rajoitettu pariin kolmeen tuntiin..
Päivän ohjelma noro ja kuume. Kaikki oksentaa ja paskantaa pitkin seiniä.
Harvassa on ne sarjat jotka pääsee lähellekään Pulkkisen ekan kauden tasoa.Mulle uppoaa aivan järkyttävän huonosti mikään tv-draama. Siis aivan hirweän huånosti. Voishan tuota yrittää, mutta keskimäärin voi ennustaa että ei vaan uppoa. Kummelihenkinen korkeakulttuuri uppoaa paljon paremmin.
"Kaverillahan on sloggit ihan vakosessa.Pulkkisen tasoa.
"Vedä isännänviiri tohon juhannussalkoos""Kaverillahan on sloggit ihan vakosessa.
Ruusunnuppu loistaa tänneasti!"
No ei onneksi kirjaimellisesti tee näin mutta ei oo helppo ja kiva yhtälöUloste tarttuu pintoihin ällistyttävällä voimalla, joten suosittelen välitöntä siivousta.