Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vierailin joskus tekoniveltehtaalla. Vehkeiden lopullinen kiillotus, saksanpähkinäkuorirouheella.
Ite oon kiillottanut pähkinärouheella vaan hylsylöitä.

#negative

läpyskästä jos ite vaihtaa niin pysyy manuaalilla noin 10s kork. 15s

sitten menee taas D (lue: ree) päälle ja pykälä hakutuu siihen minkä ATK haluaa
Hö.

Kampaajalla.
Viereinen työntekijä ja hänen asiakkaansa venäjänkielisiä. Hospodi pomilui sitä taukoamatonta puheenpulputusta 😖

Loppupäivän vietän kotona kissin kanssa hiljaisuudesta nauttien.

Kissi aamulla:
20240227_151424.webp

Kampaajalla.
Viereinen työntekijä ja hänen asiakkaansa venäjänkielisiä. Hospodi pomilui sitä taukoamatonta puheenpulputusta 😖

Loppupäivän vietän kotona kissin kanssa hiljaisuudesta nauttien.

Kissi aamulla:
katso liitettä 262234
Luulin ensin että kuvassa on PV:n A-tarvikelaatikko, mutta olikin jonkunlainen taso.

Mulle uppoaa aivan järkyttävän huonosti mikään tv-draama. Siis aivan hirweän huånosti. Voishan tuota yrittää, mutta keskimäärin voi ennustaa että ei vaan uppoa. Kummelihenkinen korkeakulttuuri uppoaa paljon paremmin.
Njaa, mielenkiintoista. Jos siis kuitenkin kaikenlainen fantasia-elokuvaviihde kuitenkin putoaa.. Ei kai noi sarjat mun päässäni elokuvaviihteestä sinällään eroa, mutta onpahan enemmän aikaa rakentaa juonta ja hahmoja, kun kesto ei ole rajoitettu pariin kolmeen tuntiin..

Njaa, mielenkiintoista. Jos siis kuitenkin kaikenlainen fantasia-elokuvaviihde kuitenkin putoaa.. Ei kai noi sarjat mun päässäni elokuvaviihteestä sinällään eroa, mutta onpahan enemmän aikaa rakentaa juonta ja hahmoja, kun kesto ei ole rajoitettu pariin kolmeen tuntiin..
Juuri tämän vuoksi katson mieluimmin sarjoja; ihan eri syvyyden juonikuviot ja hahmot, esim. viiden kauden sarjassa vs. kolmen tunnin leffassa. Leffat tuntuvat jotenkin ihan irrallisilta nykyisin, ei oikein jaksa kiinnostua. Vs. esim. kaksi-kolme jaksoa hyvää sarjaa, paljon miellyttävämpää seurattavaa.

Kyllä, minusta ihan yhtä mielenkiintoista. En siis jaksanu Game of thronesin ekaa jaksoa loppuun asti, vaikka muistaakseni siinä oli jopa tissit.

Luultavasti ongelma on just se, että juonia ja hahmoja hillotaan ja nostatellaan jo liiankin hitaasti...tai jotain. En tiedä, ei vaan taho jaksaa mielenkiinto pysyä yllä..

Tai siis tarkennetaan, että juonittelu/politikointi/rikosdraamat, oli ne elokuvia tai sarjoja..ei vaan. Kyllä mää rings of poweria taas pystyin kattomaan.

On tämä kyllä melekosta.

Helemikuuta eletään, ja ties jo kuinka monetta päivää keli on ku huhtikuun lopulla. Rapa lentää ja räystäät tippuu, asfalttikin jo paistaa pääteillä.

Tuleeko tässä jo kiire ehtiä edes ens viikonloppuna pilikile.

Nainen on näköjään alottanu jo Shogunia, kokeillaan nyt avoimin mielin, Naisen kommentien perusteella kuulostaa siltä että saattaa päiväunet tulla..saas nähä..avoimin mielin.

Mulle uppoaa aivan järkyttävän huonosti mikään tv-draama. Siis aivan hirweän huånosti. Voishan tuota yrittää, mutta keskimäärin voi ennustaa että ei vaan uppoa. Kummelihenkinen korkeakulttuuri uppoaa paljon paremmin.
Harvassa on ne sarjat jotka pääsee lähellekään Pulkkisen ekan kauden tasoa.

Back
Ylös Bottom