Alicia
VIP
Kahden ekan sanan merkitys jää vähän epäselväksi, muutenhan siitä sai paremmin selvää kuin savolaisista.
Se oli visualisoinnin johdosta aiheeseen kuuluva huh hels.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahden ekan sanan merkitys jää vähän epäselväksi, muutenhan siitä sai paremmin selvää kuin savolaisista.
Vähä kyllä mietityttää, ku kaikilla on jo tiedossa, että maailma on muuttunu täällä meilläki, niin näille keikoille pistetään ensihoitajat keskenään...Eisaatana.
![]()
Potilas otti ensihoitajan panttivangiksi
Ensihoitajien tavallinen työkeikka sai dramaattisen käänteen, kun potilas alkoi uhkailla aseella. Miestä syytetään panttivangin ottamisesta.www.is.fi
Kuvassa näkyvä pahviloota liittyy tapaukseen.
![]()
Olen tavaillut kreikkalaisia kirkkotekstejä, mutta nyt on sellainen vahva aavistus, ettei kyseessä ole liturgialaulannan sanoituksiaKahden ekan sanan merkitys jää vähän epäselväksi, muutenhan siitä sai paremmin selvää kuin savolaisista.
Jep.Netistä löytyy kyllä uskomaton määrä korjausohjeita kaikkeen. Ja juutuupista videoita.
En ikinä kehtaisi sanoa näin toiselle, ellen itse olisi kokenut samaa mutta: asiat kääntyvät parempaan lopulta. Tuo tieto ei sinänsä muuta asioita paremmaksi, mutta se lohduttaa. Kaikki keinot käyttöön ja kaikkea hyvää rämpimiseen.Sitä päivää odotellessa. Mut eiköhän se sieltä joskus tule![]()

Sanotaanko niin, että olen tilanteeseeni tyytyväinen kaikilta osin.Hö. G:n kanssa oltiin jo varmoja että tilanteeseen liittyy joku tikkakoskinen hevospenis.
Mutta pääasia että asiat on menneet parempaan suuntaan.
Nuha lähtee...Taitaa olla nuha tulossa. En tykkää.
Μáλτσου meni lankaan, mutta Sylville ja TJJ:lle ei mene läpi.
![]()
Mutta emmekö voisi vaihtaa jo johonkin miehiseen turismiin paremmin sopivaan kieleen ja aakkosjärjestelmään kuten esim Thai, Rio de Janeiro
tai Hampurin Saksa
?
Tsek.Tämä kyllä hienoa, Hesburger:
Reeperbahn 29, D-20359 Hamburg, Deutschland
En käynyt syömässä mutta olen nähnyt.
Sen ainoan kerran kun on kokenut olevansa lomamatkoilla vähän hyödyllinen kommunikointiasioissa. Tai sen kaks kertaa. 1. osaa suunnilleen kreikkalaiset aakkoset koska lukion/yliopiston fysiikka 2. osaa suunnilleen hira&katakanat pystyy satunnaisia sanoja japania tavaamaan. (e: hiraganan osaamisesta ei ole kyllä juuri muuten hyötyä kuin että osaa lukea sumopainijoiden nimet telkkarissa...paljon hyötyä lukea niitä sanoja kun ei ymmärrä mitä ne tarkottaa)TJJ:lle ei mene läpi.