Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmaan tuostakin puskee se rosmariini aika paljon läpi? En ite oo noiden Kyrön lonkkujen suurin ystävä tuon edellisen takia, mutta liian makeita eivät ole kyllä todellakaan olleet.
Karpalon kyllä havaitsin mutta rosmariini...ei ainakaan pahasti, tosin en muista ihan tarkkaan miltä se etes maistuu.

Kaikenlaista menny, KarlFazer collection vai mikä 0,8kg aika paha meni jo vikat pähkinäisimmät roskiin, ei pysty. Mutta kun alkaa ajattelemaan, niin eihän siinä ole kuin murto-osa voin määrästä mikä teikäläisen pottumuusissa.
Totta, mutta tuota muusia tehdäänkin vain kerran elämässä.

107517013_3099104330165221_8276827701580299318_n.webp

Vastahan oli kinkkukausi! Ja sitten tässä on ne runebergintortut ja laskiaispullahommat välissä. Tulee kiiru kaikkeen.
Joo, kyllähän kaudet menevät vähän limittäin.
Minulla on ollut aika vahva Ruuneperi-kausi, nyt pitäisi maistella jo laskiaispullaa ja mämmiä, sitten tulee pääsiäisherkut eli pasha ja rahkapullat ja heti perään vapuntienoon munkkimaistelut. Kesä menee perinteisesti jäätelön parissa.

Syksyllä ei sitten olekaan yhtään mitään ennen suklaakonvehtikauden avausta.

Minä olen yrmy, sillä luen tämän niin, että "Ai miten niin en riittäisi, enkä olisi kaiken hyvän arvoinen." 🤷‍♀️

Lähinnä siis alkaa ärsyttämään tällainen hyvesignalointi ja se, että lapun kirjoittaja on sitä mieltä*, että oletusarvoisesti jokainen lapun lukija ajattelee itsestään vain huonoja asioita ja hän on nyt se, joka armossaan vapauttaa lukijan tästä huonosta.
[Vie se ylemmyydentuntoinen myhäilysi sinne minne aurinko ei paista Feikki-Äiti Teresa!]

Ja tämä siitäkin huolimatta, että aika ajoin samoja ajatuksia kuin Poppiksella...
Voi kun riittäisinkin!

Mutta silti...
Eläpä viiti.

Nii.

il_fullxfull.5243809710_c8pf.jpg

*Kaipa tuolla lapun kirjoittajalla itsellä on ollut tunne, että ei riitä eikä ole hyvän arvoinen. Tai sitten lappu ei liity edes yhtään mihinkään muuhun, kuin että saa aikaiseksi muodikasta posipöhinää. Ja toimihan se! 😉

😁

Back
Ylös Bottom