samaa vosua Minulleki instarami kauppasi alkuviikosta, katselin moonta reelssiä, sitten kyllästyin koska: urheiluhousut aina jalassa! ei Minun makuun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta se paistaminen ja rasvankäry!Letut ei kyllä todellakaan ole työläitä jos ihan perus maito-muna-jauhot letuista on kyse.
Eipä niitä taida ymmärtää kukaan muukaan.En ymmärrä noita teidän ostologiikoita.
Liesituuletin päälle.Mutta se paistaminen ja rasvankäry!
Pakko nyt tuottaa pettymys, mutta ei ole. Hieno nimi kyllä!Ja Kuopion Ottopojassa King Satan eli kuningas Saatana 20.1. Oon pettyny, jos ei oo @Saatana n bändi!
olen tänään ajatellut @Saatana a kesken työpäivän!
..Jaaa no ei se sitte minä. Aivan liikaa värejä paidassa.Burzum-paita päällä *Saatana*.![]()
Eipä niitä taida ymmärtää kukaan muukaan.
No siinä olis puuhelmet lähellä millä kissa voisi leikkiä.Puoliso haluaa kovasti kissan.
En ole leipuri, mutta voin vatkata, sanoi poikamies.en ole leipuri
Puoliso haluaa kovasti kissan.
Söisin usein, mutku se "kuoriminen" raskasta håmmaa.Granaattiomena on hyvä napostelu. Terveellinen ja varsinkin yhden syöminen kestää hemmetin kauan kun pitää varoa ettei räjähdä pitkin kämppää.
Tätä oon mainostanut ahkerasti. Lisäksi kissa tuhoaa johdot, kotiteatteriviritykset, karkaa...Muistutan realiteeteista: 20 vuotta yöunien häirintää ja loppumatonta paskalaatikon siivousta. Ja puoliso lupaa hoitaa mutta ei hoida.
Puoliso haluaa kovasti kissan.
Muistutan realiteeteista: 20 vuotta yöunien häirintää ja loppumatonta paskalaatikon siivousta. Ja puoliso lupaa hoitaa mutta ei hoida.