Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei tarvitse jäseniä tähän.
Minulla oli kauan aikaa sitten tekeillä paperinaruryijy. Siihen oli tarkoitus asentaa pieni valoketju. Se ei koskaan valmistunut. Syynä oli nyt jo tuonilmaisiin siirtynyt kissani Veera, joka jopa päiväunia nukkuessaan havahtui pienimmäiseenkin rapinaan, mikä materiaalista lähti, jos yritin salaa sitä tehdä. Veera nimittäin tahtoi osallistua. Se suorastaan villiintyi paperinaruista.

20240110_150635.webp

Olen alkanut tuntemaan epämiellyttävää ostohalukkuutta Keskoa kohtaan.

Kakellahan on se paku, kun hänellä kuluu tuota juomapuolta.
Mulle on tulossa Hilux, täytyy nyt vaan treenata toi tervehdys kuntoon.
Vaikka ei Teksasissa tai missään muussakaan avolava-auto-osavaltiossa ollakaan, niin ei sovi Heatsiiderin juomatottumukset ja autovalinta yhteen.

Minä lähinnä mietin, ihmettelen, kun aiemmin minua ei ole juuri korut kiinnostaneet.
Nyt yhtäkkiä selailen vaikka mitä korusivuja :X3:

Kyllä se jotain keski-ikäoireilua varmaan on, jonka itsestänikin tunnistan. Eikä nyt enää miellytä mitkään kullitetut hopeakorut, vaan harakka tahtoo ihan sitä aitoa itseään.

Kylläpä hymyilytti seurata vierestä, kun juniorit yritti repiä 3900 lynxiä ojasta. Oli ihan oikeaoppisesti vetonaru käytössä, mutta vaikutti siltä, että lynxin omapaino oli nuorille miehille liikaa. Noh, tietävät sit seuraavan kerran että ei välttämättä kannata yrittää jyrkempää ojaaa ylittää ihan kohtisuoraan.

Instan feedi on kyllä merkillinen. Jossain kohtaa täynnä homostelua. Se jo selvis minkä takia. Mutta nytte mun instafeedi on täynnä karvaisia naisia. Enkä tarkoita että olis kiitorataa tai eerikaviikmania kainaloissa. Vaan KARvaisia.

edit nyt kun katsoo en ole varma ollenkaan onko hän nainen.
edit2 veikkaisin että instan feedi on yhteydessä offtopikkiin eli täältä palstalainen selaa noita ja sitä kautta tulee myös muiden fiidiin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=VYAjeZjPFKI

Tulee taas lumet ryminällä katolta, no jospa keväällä ei sit tartteis kiivetä katolle pudotushommiin.
Tuli taas tiilikin katolta, onneksi aika alhaalta että sai tikkailta takasin.

Ja muistutan taas että katolta tippuneita lumenpudottajia on paljon enemmän kuin tippuneita kattoja. Ja tippuneet pudottajat on paljon hankalampi korjata kuin tippunu katto.

Ja muistutan taas että katolta tippuneita lumenpudottajia on paljon enemmän kuin tippuneita kattoja. Ja tippuneet pudottajat on paljon hankalampi korjata kuin tippunu katto.
Täällä on pari viimetalvea ollu semmosia, et katolle on päässy kiipeämään suoraan lappeelta ku lunta ollu kasassa ns riittävästi. Ei siis kovin korkealta putoa jos lähtee crocsit luisuun pellin päällä. Notta on tuo ollu aikomus investoida lumenpudottimeen, ehkä tässä muutaman vuosikymmenen sisään sais aikaiseksi.

Back
Ylös Bottom