Pystyisiköhän sitä ajelemaan punaisella autolla.
Huhhuh.
Minä olen ajanut valkoisellakin

ja vielä kerran huuhhuh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pystyisiköhän sitä ajelemaan punaisella autolla.
Huhhuh.

Hyvä Kerttu!
Olisi myös yksi sininen vaihtoehto mutta huuhhuh sekin.Minä olen ajanut valkoisellakin
ja vielä kerran huuhhuh
Mulle tätä aina tolkutettu kun oon haaveillut esim limenvihreästä tai oranssi-kultaisesta. Mut kun oisin halunnu!Värillä mitään väliä, kunhan toimis.
Autot 4x valkoinen, 1x sininen, 2x harmaa, 3x musta tai hyvin tumma, 1x viininpunainen, 1x ruskeahko
Kuulostaa siltä, että tilillä on painetta. Toista se on kato meillä tavallisilla kuolevaisilla.Mulle tätä aina tolkutettu kun oon haaveillut esim limenvihreästä tai oranssi-kultaisesta. Mut kun oisin halunnu!
Silloin kun niin haluaa, niin ehdottomasti värillä on väliä. Itsellä vaan ei käyttövehkeet ole ikinä herättäneet minkäänlaisia haluja, ehkä jopa alitajuisesti valikoituu riittävästi luotaantyöntäviä ettei vahingossakaan tule liikaa kiinnyttyä.Mulle tätä aina tolkutettu kun oon haaveillut esim limenvihreästä tai oranssi-kultaisesta. Mut kun oisin halunnu!
Ei se väri auton hintaa nostaKuulostaa siltä, että tilillä on painetta. Toista se on kato meillä tavallisilla kuolevaisilla.
Kyllä se nykyään myös siihen vaikuttaa, ei ne muuten ois nuo autot järkiään hopeisia tai valkoisia tai tuurilla mustia.Ei se väri auton hintaa nosta![]()
No voi hieman mutta meinasin sitä että jos käytettyä autoa katselen ja samaa kotteroa on limenä ja mustana niin ei varmaan siitä väristä juuri hintaeroa tuleKyllä se nykyään myös siihen vaikuttaa, ei ne muuten ois nuo autot järkiään hopeisia tai valkoisia tai tuurilla mustia.
Viikonloppu lähestyy, kun luin automaattisestiPunainen -> vihreä -> musta.
Nykyään saa näppärästi kalvotettua auton. Olisiko maalauksen hintainen noin ja helposti peruttavissa, jos alkaa kyrsiä.Mut kun oisin halunnu!
Kuulostaa hauskalta Speden Spelit variaatiolta!Viikonloppu lähestyy, kun luin automaattisesti
Punainen -> viinaa -> musta.
Sähkön hinnasta sen verran että huomiselta pukkaisi noin 140-180€ kulu noilla hinnoilla. Saisi aika hemmetin pitkään olla lähes ilmaista sähköä että kiinteään soppariin verrattuna makselisi takaisin.