Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seinäjoella on kyllä aika huonosti latureita. Mutta pitää miettiä että laturi olisi sen verran lähellä että jos vie auton muutamaksi tunniksi hitaaseen laturiin niin jaksaa vaikka kävellä sinne ja takaisin
Kuulostaa vähän siltä että ei taida olla allekirjoittaneen juttu tuo sähköautoilu vielä vähään aikaan.

Jaahas, kaikki eilisen vetotkin osuna kohtillensa.

Ostan voittorahoilla kissan.

Tai vaihtoehtoisesti virtaheposen.

Elämä on valintoja :unsure: :unsure:
Kapybara eli vesisika olisi myös hyvä vaihtoehto.

giphy.gif

Vaatiikohan paljon huoltotoimenpiteitä :unsure: :unsure:
"Kapybara muistuttaa ulkonäöltään suurta marsua, jolle se onkin läheistä sukua. Kapybaran ravinto koostuu lähinnä vesikasveista, esimerkiksi vesihyasinteista, mutta ne voivat myös laiduntaa ruohoa"

Siis periaatteessa saman verran kuin marsu.

Kuulostaa vähän siltä että ei taida olla allekirjoittaneen juttu tuo sähköautoilu vielä vähään aikaan.

Minulla vain käsille se ongelma, mese täyttää ensi suven Minulla 3v ja jos 5v välein olisi ajatus vaihtaa niin nyt on korkea aika ryhtyä katselemaan vaihtoehtoja, ei meinaan aivan heti löyty semmosta joka kelpaa

Mutta pitää miettiä että laturi olisi sen verran lähellä että jos vie auton muutamaksi tunniksi hitaaseen laturiin niin jaksaa vaikka kävellä sinne ja takaisin
Siis ei kai se sähköautoilu tällaista ole? O_o

Mä oon aina ajatellut, että laittaisin kaupan/huoltsikan pikalaturiin asioinnin ajaksi jos ei ole omaa latausmahdollisuutta.

Minulla vain käsille se ongelma, mese täyttää ensi suven Minulla 3v ja jos 5v välein olisi ajatus vaihtaa niin nyt on korkea aika ryhtyä katselemaan vaihtoehtoja, ei meinaan aivan heti löyty semmosta joka kelpaa
Niin, tehän olette tunnetusti tarkka tavarasta.

Back
Ylös Bottom