Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lääkäriin menossa ja tässä käytävällä selailen puhelinta, vittu noita lissun kuvia 🥶

mutta onneksis ne ovat niin selkeitä, että jos joku näkee sinun katsovan niitä, hän ei hetkeäkään epäile sexuaalista suuntautuneisuuttanne

mieti jos katselisit jotain bulll mentulaa niin voisi jäädä arvoitus, että hetreolla vai ei tavallako siinä katsellaan

On ihan hyvä kyllä tarkastella tilinauhat, voi muuten osua joku kerta paska tuulettimeen. Just oli juttua kun joku hyvinvointialue oli maksanut puolelta vuodelta liikaa ja sitten virheen huomattuaan perivät takaisin. Mutta aika äkkiä ne huomataan jos palkkaa maksetaan liikaa jos taas liian vähän niin se huomataan vasta sitten kun useampi siitä mainitsee.

Muistaakseni hoitajilta perittiin takaisin mutta lääkäreiltä ei.

Minä taas imettelen aina tuota

miten jaksaa katsoa telviisoa jos on sairas

Minä en ainakaan jaksa kun maata sängyssä ja nukkua, juomaankaan ei meinaa jaksaa nousta vaikka vesipullo on sängyn vieressä, syömisestä puhumattakaan
taidan siis sairastaa aina Miesflunssaa kun sairastan
Ei ole ollut mahdollisuutta sairastaa sängyssä ikinä. Ihan sama mikä tauti niin ollut vähintään koirat hoidettavana, nykyään lapsikin. Onneksi olen nainen enkä mies!

Neljäs päivä sairaana vankina neljän seinän sisällä ja mä alan seota.
Kuulostaa tutulta. Aika matelee kipeänä. Mielestäni olen sairastanut nyt pari kuukautta, mutta kalenterista katsoen taitaa olla päivä nro 9 menossa. Tänään kyllä karkasin tänne kampaajalle... toisinaan on vain ponnisteltava kauneuden eteen vaikka vähän heikkoa tekee.

Uusi luuri saapui.

Nyt pitäisi tehdä siirtymä vanhasta uuteen. Ommuute kohta verkkopankit ja nordnetit ja kaikki sekasin.

Back
Ylös Bottom