Tatskat

Joululahjaksi sain tatuointiprojektin päätökseen saattamisen (so far) eli jalkapöytä pitäisi vielä tehdä. Onko kokemusta siitä miten kannattaisi tuo ajoittaa? Lähinnä siis mietin kenkien pitämistä jne. Ennakolta epäilen että saattaa olla hellähkö vähän pidempään kuin joku ei niin arka paikka.

Joululahjaksi sain tatuointiprojektin päätökseen saattamisen (so far) eli jalkapöytä pitäisi vielä tehdä. Onko kokemusta siitä miten kannattaisi tuo ajoittaa? Lähinnä siis mietin kenkien pitämistä jne. Ennakolta epäilen että saattaa olla hellähkö vähän pidempään kuin joku ei niin arka paikka.
Tarpeeksi väljät kengät vaan, kuten jotkut Uggin tapaiset.

Otitko tällaisen? Tai löytyikö tekijä? Voisin tän tyyppisen aasialaisen lohikäärmeen kans ottaa, mutta pitäisi löytää tekijä joka osaa tän tehdä
Aki / La Familia Tattoo / Kuopio

Sai hyvin kiinni mitä olin hakemassa.

Ääriviivoilla aloitettu. 2-3 kertaa vielä.

IMG-8253.jpg

IMG-8254.jpg

Projektit jatkuu ja vähän tyyli muuttuu joten tarttisin suosituksia.
Oisko kellään suositella hyvää tekijää Uudenmaan alueelta jolla olis hyvä käsiala keltti/viking/luonto kuvista? Tuohon varmaan yhdistyy myös teksti mutta sen nyt ei niin väliä. Tyyliltä kaipaisin vähän smoothimpaa ja kevyempää menoa, ei ihan sitä raffeinta väkerrystä.

Vuosia ollut pari tatska ideaa ja pistin nyt "ison pyörän pyörimään" eli varasin ajan ja nyt on suunnittelu käynnissä artistin kanssa. Tämä oli se vaihe miksi olen lykännyt projektia ikuisuuden. Mulla on siis yksi tatska entuudestaan ja se on oma piirtämä. Se oli helppoa, tiesin mitä haluan, iskin sen artistille käteen ja hän neulasi sen ihooni. Done. Mutta nyt kun on täysin erilainen kuva kyseessä niin en osaa itse sitä piirtää ja tä on ihan perseestä kun kaksi ihmistä koittaa artikuloida mahdollisimman selkeästi omaa visiotaan mutta kun se ei välttämättä välity toiselle samalla tapaa kuin omassa päässä vaikka kirjottaisi essee muodossa piiiiitkät ohjeet. Ongelmaa korostaa että artisti on sen verran pitkällä että koitetaan sähköpostitse tätä hioo enkä tiedä mikä on ns. "asiallista" et pistänkö sen tekee sata kertaa sen uusiksi kunnes olen tyytyväinen. Tiedän että hänellä on muitakin asiakkaita, mutta en tietenkään ota ihooni mitään mihin en itse ole tyytyväinen vain siksi että toinen ei jaksa luonnostella kuvaa enää uusiksi.

Vuosia ollut pari tatska ideaa ja pistin nyt "ison pyörän pyörimään" eli varasin ajan ja nyt on suunnittelu käynnissä artistin kanssa. Tämä oli se vaihe miksi olen lykännyt projektia ikuisuuden. Mulla on siis yksi tatska entuudestaan ja se on oma piirtämä. Se oli helppoa, tiesin mitä haluan, iskin sen artistille käteen ja hän neulasi sen ihooni. Done. Mutta nyt kun on täysin erilainen kuva kyseessä niin en osaa itse sitä piirtää ja tä on ihan perseestä kun kaksi ihmistä koittaa artikuloida mahdollisimman selkeästi omaa visiotaan mutta kun se ei välttämättä välity toiselle samalla tapaa kuin omassa päässä vaikka kirjottaisi essee muodossa piiiiitkät ohjeet. Ongelmaa korostaa että artisti on sen verran pitkällä että koitetaan sähköpostitse tätä hioo enkä tiedä mikä on ns. "asiallista" et pistänkö sen tekee sata kertaa sen uusiksi kunnes olen tyytyväinen. Tiedän että hänellä on muitakin asiakkaita, mutta en tietenkään ota ihooni mitään mihin en itse ole tyytyväinen vain siksi että toinen ei jaksa luonnostella kuvaa enää uusiksi.
No toi on vähä veteen piirretty viiva. Ite oon tosi helppo asiakas, mulla on joku suurpiirteinen visio ja sit vaan etin tatskaajan jonka tyyli on lähellä sitä mistä tykkään ja annan aika löyhät raamit joiden puitteessa toteuttaa itteään. Pari kertaa on jotain piirretty uusiks tai lisätty jotain lennosta, ja tatskoja on joitain kymmeniä. Alennuksia tuntihintaan et ainakaan saa jos laitat sen piirtään jonku kuvan kovin moneen kertaan 😅 mut pitäähän se olla mieleinen.

Joops, kyl mä uskon et päästään maaliin tän kanssa! Eilen yöllä tuli 2. versio häneltä, missä oltiin jo paljon lähempänä. Ongelma on että hän tekee itse muutoksia mitä en pyydä ja sitten joudun pyytää niitä pois. Esim kaikissa aiemmissa kuvissa, niin omissa havainnekuvissa kuin saatekirjeissä, ei ole mitään mainintaa että haluaisin kuvaan yhtään tekstejä. Niin 1. draftissa oli jotkut "bannerit mihin voi laittaa lyriikat", öö, ei. Ja sama kaikissa aiemmissa, jopa hänen versioissa maapallo on ns, puolikas ja feidaantuu pois, niin nyt yhtäkkiä tässä 2. versiossa josta poisti noi teksti bannerit, niin hän päätti pistää maapallon kokonaisena kuvaan... Ei, en ole missään kohtaa antanut ymmärtää että sellasta haluaisin, taisin itseasiassa jopa ekassa viestissäni laittaa että en halua sitä niin.

Eli lähinnä jänskättää että tekeekö nyt 3. versioon pyytämäni muutokset ILMAN että joudun taas ihmettelemään mistä tuo lentävä yksisarvinen tuli kuvaan tässä ehdotuksessa.

Back
Ylös Bottom