Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oispa.Joko se on kohta perjantai?
OnJoko se on kohta perjantai?
Puut/oksat heiluu tuulessa ja hankaa toisiinsa. Siinä selitys. Siitä lähtee joskus sellainen jännä nariseva ääni.Kiva omata vilkas mielikuvitus. Kävelin koirien kanssa sellaista tien pätkää missä metsä molemmilla puolilla, aika hämärää, sitten kuuluu selvästi kun joku keinuisi siinä ihan vieressä puun oksalla, siis kuin keinu olisi kiinnitetty oksaan. Mietin että kukahan on hirttänyt itsensä sinne.. en mennyt katsomaan![]()
Olisipa ensi viikon maanantai ja joulu ohi.Joko se on kohta perjantai?
Olisipa ensi viikon maanantai ja joulu ohi.
"kapeasta akselivälistä päätellen kyseessä on mönkijä."Nooh nuoriso käynyt vähän päristelemässä, sattuuhan näitä.
![]()
Silmitön ilkivalta pilasi kymmeniä kilometrejä latuja: ”Ajettu aivan paskaksi”
Hiekka paistaa nyt Espoon hiihtoladuilla.www.is.fi
Olisipa ensi viikon maanantai ja joulu ohi.
Tämä.
Entäs asukas?Ai niin. Minun kotini on vaihtanut nyt omistajaa, mutta vuokra säilyy ennallaan![]()
Elämä on valintoja.Minulle ukonäköasiat niin tärkeät harrastevehkeissä, kuten henkilöautossa ja mopedissa ja polkupyörissä
esinmerkiksi tuossa bipostossa aivan äärinmäisen rumasti hyppää silmään tuo hirvitys, eli takamatkustajan jalkatappitelinehässäkkä
monopostossa se uupuu ja visuaalinen elämys on aivan toista luokkaa
Hmm, onkos mulla väärän vuoden kalenteri seinällä?Olisipa ensi viikon maanantai ja joulu ohi.