Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harmi, ettei kenkiä voi oikein ostaa netistä, kun ei tiedä yhtään, mikä istuu omaan jalkaan ja mikä ei.

Vituttaa kaikenlainen sovittaminen, mutta kai se pitäs jossain saapaskaupassa käydä.. se vituttaa enemmän, kun palelee varpaat, kun tarvii olla pakkasella pihalla.
Itse tilasin fribaamiseen uudet kengät black fridaysta, uskalsin koska tilasin täysin samat kun oli ennestäänkin, mutta 2 vuotta metikössä oli liikaa paremmillekin salomonin goretexeille.

Ai luoja kun tulikin muistoja. 110km/h auton mittarin mukaan omalla PV:llä, rikoshan on jo vanhentunut ja tietysti siis vain yksityistiellä!

Itse tilasin fribaamiseen uudet kengät black fridaysta, uskalsin koska tilasin täysin samat kun oli ennestäänkin, mutta 2 vuotta metikössä oli liikaa paremmillekin salomonin goretexeille.
Joo, samathan nuo menis fribaankin talvella, jos jotkut pitkävartiset nastalliset ostaa, mutta on kyllä kiinnostus ihan nollissa lähteä heittään kiekkoa hankeen..

Naapurissa tais olla just jotain Salomonia, oisko normihinta ollu vähän satkun alle. Lesti vaan näytti aika kapealta, että vähän epäilen, että menee omaan räpylään, mutta pitäs käydä kokeileen.

Ei varmaan riitä viis vuotta, kun oon puhunut, että pitäs hommata talveksi nastakengät ja nyt ne on.

Ässäalennuksilla -20% + -15% löyty kohtuullisesti jalkaan istuvat Icebugit. Mitkä lie Haltit ois ehkä olleet pykälän vielä paremmat jalassa, mutta sen verran tökkäs estetiikka, ettei pystyny.

Back
Ylös Bottom