Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi hemmetti. Nuo jäteämpäristä kauhotun litkun ja halvimman pääsiäismunasuklaan kombot ovat helvetistä. (no ok, kai ne sitten Saatanalle sopivat?
Uskon, että et ole humalaan asti käyttänyt alkoholia, mutta oletko muuten voinut välttyä. Sitä on kaikkialla, monissa tuotteissa mausteenakin.
Edes?
![]()
![]()
Se on sellainen juttu että ei taida enää sulla auttaa viikko eikä pari huilia vaan puhutaan vuosi tai pari huilia.On! Ja täsähän taitaakin olla suhteellisen pitkä poloku etessä. Tosiaan etellisessä kustannuspaikassa aivan liikaa töitä viime vuosien aikana ja vähän kaikennäköistä säätöä siviilielämän puolella. Parhiin otheeseen kävin työterveytessä ruikuttamassa ja aina muutaman viikon saikulla meni pahin väshy ohi. Nyt vaihoin elokuun puolvälissä kustannuspaikan ihan toiseen virmaan ja tuossa pari viikkoa sitten tuli täys seinä vastaan jaksamisen kanssa. Ei kertakaikhiaan jaksanu/pystynyt tekemään mitään. Nyt on sairauslomaa, mutta eipä taieta näillä näytöillä jatkaa koeajan jälkeen sopimusta. Tosin en kyllä tiedä mahtaako tästä kuopasta enhää työkykyiseksi päästä, jotennii tuntuu melko syvältä kuopalta ja taitaa joku masennuskin olla päällänsä.
"Muurain eli lakka eli hilla eli suomuurain"Saatana.
Hilla. Piste."Muurain eli lakka eli hilla eli suomuurain"
...Eli........
![]()
Sohvan hinta on 999 euroa, mutta saat siitä 25 prosenttia alennusta. Kuinka paljon sänky tulee sinulle maksamaan?Nyt selvitetään, kuinka hyvä matikkapää sinulla on arjen raha-asioissa – jos saat kaikki 9 oikein, olet varsinainen säästönero https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009936475.html
6/9
Olen säästönero. En vain osaa päässälaskua kovin hyvin.
9/9Nyt selvitetään, kuinka hyvä matikkapää sinulla on arjen raha-asioissa – jos saat kaikki 9 oikein, olet varsinainen säästönero https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009936475.html
6/9
Kts yst.
Hilla. Piste.
Tosin en kyllä tiedä mahtaako tästä kuopasta enhää työkykyiseksi päästä, jotennii tuntuu melko syvältä kuopalta ja taitaa joku masennuskin olla päällänsä.
Tyylikäs, arvostan.
Sama. Ihmettelin useampaan kertaan onko jossain kompa, kun oli niin helppoja kysymyksiä.
Mulla kaatuu just tohon noi projektit, isot jutut missä tapahtuu paljon ja nopeasti menee mutta se nysväysvaihe missä tehdään tuntikausia näkytömätöntä ja usein jopa turhaa työtä ei oo mun juttu.katso liitettä 259842
Aina näissä tämä loppuvaihe on jotenkin tuskaisin, kun on paljon kaikkea pientä näprättävää, niin alkaa tuntua ettei valmistu ikinä.
Sama. Ihmettelin useampaan kertaan onko jossain kompa, kun oli niin helppoja kysymyksiä.
Se on juurikin tämä se vaihe.Mulla kaatuu just tohon noi projektit, isot jutut missä tapahtuu paljon ja nopeasti menee mutta se nysväysvaihe missä tehdään tuntikausia näkytömätöntä ja usein jopa turhaa työtä ei oo mun juttu.
8/9Sama. Ihmettelin useampaan kertaan onko jossain kompa, kun oli niin helppoja kysymyksiä.
Se kysymys oli typerä, koska bensiini (saati sitten sähkö!) ei kerta kaikkiaan sovellu automobiilikäyttöön. Automobiilini käyttävät kaasuöljyä, jota jonnet kutsuvat dieseliksi.Yhteen en voinut vastata koska yksikään autoistani ei kuluta bensiiniä.
Nyt selvitetään, kuinka hyvä matikkapää sinulla on arjen raha-asioissa – jos saat kaikki 9 oikein, olet varsinainen säästönero https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009936475.html
6/9