Ukkostaa pitäisi keskiyöllä. Näinköhän jaksaa valvoa.
pakko valvoa jos se herättää ja pitää hereillä
huonoin aika ukkoselle jos aamulla on herättävä kun ei saa nukutuksi kun räpsyy ja jyrisee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ukkostaa pitäisi keskiyöllä. Näinköhän jaksaa valvoa.
ei mee jalatkaan tai ainakaan ei voi kävellä tai istua.
oppaaksi
Mutta siis taskupuhelin ei mene?menee&voi&voi
511 34x34
Kirkot ei ollut ihan ykkösenä listallatarkoitatko: kirkot päältä, kapakat sisältä?
Mutta siis taskupuhelin ei mene?
Onko sulla käsilaukku?
Kirkot ei ollut ihan ykkösenä listallaoikeasti tulossa mahdollisesti yhteen tapahtumaan (siellä olisi paljon naisoletettuja, vink vink), mutta yöpyminen olisi matkan vuoksi pakollista.
Ajattelin kyllä Sorsanpesää joten älä panikoiolen senverran kartalla, että tiedän mitä tapahtumaa tarkoitat
mutta pitäisikö Minun siis laskea naaras huonesitoni! aika pelottava ajatus
Olen minä kyllä kerran ihan viattomasti yöpynyt pakkislaisen miehen sohvalla, Tampereen miitissä. Mutta nukun huonosti jos ulko-oven samalla puolella vieras ihminen!huh!
En ymmärrä tuollaista käsitettä.ehkä pitäisikin nukkua viattomasti kainalossa
Se. Tai siis tämä. Kai sen saa sinne taskuun survottua mutta sitten ainakin istuminen on epämukavaa kun joku kauheen paksu vehje taskussa. Onneksi lompakko lompakkokin on 1,5cm paksu, ei ahista enää sekään.sis ei mene jos se on paksu, eli kotelossa, tai voisi mahtuakkin mutta aiheuttaa epämiellyttäviä tunteita
etutaskussa pidän, mutta naturaalina ja hyvin mahtuu