Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hae hyvä "mies "lääkkeet ja ammattiapua, tuota tahtia oot suljetulla osastolla. Sinne Ukrainan riveihin voi mennä taistelemaan kun tuntuu puheet olevan nii kovaa luokkaa, unohdin siellä joutuu oikeasti sotimaan ja tarvii omata ne pallit toisin kuin näppinsen takaa. Sulle voi sanoa saman, muuta Ukrainaan kun sun elämäs on yks vitun Ukraina. Tuosta rotasta sun ei kannata hirveesti huudella, mä vähän luulen että sä oot livenä sellanen pikkunen miehen alku ja hissukka, luikit kenties karkuun myösMitä jos muuttaisit Venäjälle, Z-rotta. Turhaan sinä täällä Suomessa lampaiden keskellä olet, kun tuolla idässä on se sinun ihanne paikkasi.
Hae hyvä "mies "lääkkeet ja ammattiapua, tuota tahtia oot suljetulla osastolla. Sinne Ukrainan riveihin voi mennä taistelemaan kun tuntuu puheet olevan nii kovaa luokkaa, unohdin siellä joutuu oikeasti sotimaan ja tarvii omata ne pallit toisin kuin näppinsen takaa. Sulle voi sanoa saman, muuta Ukrainaan kun sun elämäs on yks vitun Ukraina. Tuosta rotasta sun ei kannata hirveesti huudella, mä vähän luulen että sä oot livenä sellanen pikkunen miehen alku ja hissukka, luikit kenties karkuun myös![]()
Onhan Krimiltä ihan kilometrien levyisiä maakankaita mantereeseen. Hersonissa kyse oli yhdestä sillasta, mikä saatiin ajoittain pois pelistä. Raiteissa ei mene montaa tuntia kun ne korjataan, jos sitäkään.
Ihan vilpitön kysymys: mitkä sun ehdotuksesi olisi, millä asioihin saataisiin muutos?
Millä asiat voitaisiin muuttaa parempaan?
Oliskin lottovoitto jos VKK olis suurin.
Ano tuntuu olevan harvoja jotka ajaa tän maan etua ja järki päässä
En vaan täällä on erittäin kiinnostunutta katsojakuntaa.Sinäkö tuolle esität pyyntöjä ja toiveita millaista matskua haluaisit nähdä?
Harhat ovat niin pitkällä, että puhut itsestäsi paitsi kolmannessa persoonassa, myös monikossa?En vaan täällä on erittäin kiinnostunutta katsojakuntaa.
On täällä kiinnostunutta porukkaa. Säkin olit.Harhat ovat niin pitkällä, että puhut itsestäsi paitsi kolmannessa persoonassa, myös monikossa?
Et ilmeisesti saanut vielä vastausta, jäi varmaan huomaamatta, niin voin kaivaa hänen viestihistoriasta muutaman ehdotuksen:
Kai tuon reppanan on pakko, koska tässä ketjussa ei dungeon masterin roolia ole suotuHarhat ovat niin pitkällä, että puhut itsestäsi paitsi kolmannessa persoonassa, myös monikossa?
Saamattomia vätyksiä.Ihan oikeasti kyllä ihmettelen, miksi tietyt nimimerkit edelleen asuvat Suomessa. Jos mun mielestä täällä olisi lähes kaikki noin vituillaan, mitä osa tuntuu kokevan olevan, niin kyllä mä muuttaisin johonkin muualle.
Tuo Zakarova on vähä sen olonen, että se olis vailla Suomalaista kullia. Voisin muuten käydä sen nussimassa hiljaiseksi, mutta se vaatisi Venäjälle menemistä.
Pitäis keksiä joku ratkaisu tähän?