Jos pyyhkäiset kuolan suupielistäsi ja luet mitä olet tänään minulle vastannut, niin huomaat kyllä että et ole ottanut kantaa tuohon kysymykseeni, joka liittyi siihen että mitä uskot ukrainalaisten itse haluavan, antautua vai jatkaa taistelua.
Riidatonta on se, että ryssä on hyökännyt Ukrainaan, ei toisinpäin. Lienee myös selvää, että punikkeja ja paskahousuja lukuunottamatta ukrainalaiset haluaa taistella vastaan eikä antautua ryssän orjaksi. Yhtälailla selvää on, että taistelua helpottaa, tai sen ylipäätään mahdollistaa ulkomaiden antama aseapu. Siksi tätä aseapua kannattaa valtaosa ukrainalaista. En ole gallupeja nähnyt, mutta uskoisin että sitä kannattaa myös valtaosa länsimaiden asukkaista. Ei valtamedian propagandan takia, vaan sen takia että on moraalisesti oikein auttaa heikompaa kun mulkkunaapuri kurmuuttaa. Venäläisistä arvatenkin valtaosa haluaisi aseavun lopetettavaksi, silloin Ukrainan alistaminen helpottuisi huomattavasti.
Voi hyvin olla että tuolla aseavulla ei työnnetä ryssää rajan taakse, mutta ehkä sillä estetään koko maan valtaaminen ja alistaminen. Tai sitten ei sitäkään, en minä tiedä. Jos olisin ukrainalainen, tekisin parhaani yrittääkseni ja haluaisin tietysti kaiken saatavilla olevan avun.