Yllättävän vähän vielä.Sielläkin sataa. Tuleekohan hiilikuituihin vauroita?![]()
e: menee kyllä kaikki sladissa kuin irma konsanaanFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yllättävän vähän vielä.Sielläkin sataa. Tuleekohan hiilikuituihin vauroita?![]()
e: menee kyllä kaikki sladissa kuin irma konsanaanKyllä Irma Fårdilla Q2:seen menis. Alla joka kelin renkaat.sladissa kuin irma konsanaan
991.1 C2S eli vapari 400hp. En ole uudempia turbo 991.2/992 autoja ajanut, mutta sikäli mikäli muita poshun turboautoja oon ajanu niin eikai niissä pitäisi mitään moitittavaa olla. 996 GT3 kyydissä olen yhden ringikierroksen istunut, se oli jo sen verran makia vehjes, että varmaan melko muikeita nuo uudemmat on. Mitä nyt kuulosuojaimet päässä saa ajaa.
Joo, 997-991 väli muutti autoa melkolailla paljon, juurikin enemmän "pikkusportista" GT/"luksusauton" suuntaan.996/997 toki hieman vanhentuneita kun 991 eteenpäin akseliväli piteni huomattavasti ja tuntuu enemmän "grand tourer" tyyppiseltä kun on vakaampi ja tuntuu modernimmalta
Joo, 997-991 väli muutti autoa melkolailla paljon, juurikin enemmän "pikkusportista" GT/"luksusauton" suuntaan.
Vertailu "katuautot" (C-sarja, turbot) vs GTXXX sarjaan on ihan turhaa, aivan eri käyttöön tarkoitettuja vehkeitä joka suhteessa. Siksi jos lähtisin itse päivittämään, niin menisin turbon suuntaan enkä GT-sarjaan, kun ne rata-ajot on niin marginaalisia mulla ja siinäkin on paljon enempää aikaa parannettavana ihan vain opettelemalla ajamaan.
Eikö sillä nimellä ole perinteisesti kutsuttu sitä alkuperäistä turboa, 930.Mikä on widow maker? 993 GT2 aikas kyrväkäs peli ulkopuolisesti ainakin, kulkee varmaan ihan kivasti myös.
Mikä on widow maker? 993 GT2 aikas kyrväkäs peli ulkopuolisesti ainakin, kulkee varmaan ihan kivasti myös.
PV is best, fuck the rest.
Hehe
Rattimiehen keli.Jumalauta: veteraani Alonso 2. ruutuun.
Aika iso porukkaki saa kyllä olla, jos parissa illassa menee 2376 tölkkiä tyhjäksi.Jussille varattu lonkerolava nautittu tässä pe-tänään, täytynee nakittaa syrre pykälään hakee risteilyltä varsinaiset jussisimat. En kylläkään yksin juonu koko lavaa et en mä niin spusse ole. Juu u.
#kysyksjoku
#noei
#meepois
Nope.
Onneksi muuttui oikeuskäytäntö ja vallitseva maan tapa, että ilmastoinnin ulkoyksiköitä saa alkaa asentaa kerrostalon parvekkeelle ilman isompaa tappelua taloyhtiön kanssa. Pitänee soittaa asentaja hommiin. Senverran meinaan kuumottaa punaista sääkartat Ranskassa, että saattaa se vielä pukata hellettä täälläkin.