Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

991.1 C2S eli vapari 400hp. En ole uudempia turbo 991.2/992 autoja ajanut, mutta sikäli mikäli muita poshun turboautoja oon ajanu niin eikai niissä pitäisi mitään moitittavaa olla. 996 GT3 kyydissä olen yhden ringikierroksen istunut, se oli jo sen verran makia vehjes, että varmaan melko muikeita nuo uudemmat on. Mitä nyt kuulosuojaimet päässä saa ajaa.

Jatkan tähän, että kaikilla noilla ajaneena, niin ei niissä tolkuttomasti ole eroa kuin radalla. 996/997 toki hieman vanhentuneita kun 991 eteenpäin akseliväli piteni huomattavasti ja tuntuu enemmän "grand tourer" tyyppiseltä kun on vakaampi ja tuntuu modernimmalta. GT3 ja GT2RS mennään jo sitten eri laitteilla, että ne ei edes tunnu samalta kuin saman sukupolven "perusversiot" alkaen 996.

996/997 toki hieman vanhentuneita kun 991 eteenpäin akseliväli piteni huomattavasti ja tuntuu enemmän "grand tourer" tyyppiseltä kun on vakaampi ja tuntuu modernimmalta
Joo, 997-991 väli muutti autoa melkolailla paljon, juurikin enemmän "pikkusportista" GT/"luksusauton" suuntaan.

Vertailu "katuautot" (C-sarja, turbot) vs GTXXX sarjaan on ihan turhaa, aivan eri käyttöön tarkoitettuja vehkeitä joka suhteessa. Siksi jos lähtisin itse päivittämään, niin menisin turbon suuntaan enkä GT-sarjaan, kun ne rata-ajot on niin marginaalisia mulla ja siinäkin on paljon enempää aikaa parannettavana ihan vain opettelemalla ajamaan.

Joo, 997-991 väli muutti autoa melkolailla paljon, juurikin enemmän "pikkusportista" GT/"luksusauton" suuntaan.

Vertailu "katuautot" (C-sarja, turbot) vs GTXXX sarjaan on ihan turhaa, aivan eri käyttöön tarkoitettuja vehkeitä joka suhteessa. Siksi jos lähtisin itse päivittämään, niin menisin turbon suuntaan enkä GT-sarjaan, kun ne rata-ajot on niin marginaalisia mulla ja siinäkin on paljon enempää aikaa parannettavana ihan vain opettelemalla ajamaan.

Jos ei vanhaa widow makeria oteta huomioon, niin oma suosikki on edelleen 993 sarja jos 911 pitää valita.

Mikä on widow maker? 993 GT2 aikas kyrväkäs peli ulkopuolisesti ainakin, kulkee varmaan ihan kivasti myös.

930 oli alkuperäinen widow maker. Iso turbo, hidas spoolaus ja yhdistettynä lyhyeen akseliväliin, tarkoitti sitä, että siinä vaiheessa kun paineet oli kattilassa, niin perä halusi mennä keulan edelle jos kuski ei ollut hereillä. Toki siihen koriin on tehty todella tehokkaita autoja. Yksikin cabrio suomessa oli siellä 600hp tuntumassa, jonka edesmennyt kolleega rakensi jenkeissä aikoinaan. Oli aika elämys olla kyydissä.

PV is best, fuck the rest.

Hehe

Nope. Tuo vitun kilpiteline pitäisi vielä vaihtaa, uusi on jo hommattu. Vitun ruma häkkyrä tuo original. Ja muutakin tuninghärpäkettä on lisää, kunhan vain saisi asennettua :X3:

Liitteet

• Apina_1.0.webp
    Apina_1.0.webp
    65,6 KB · Katsottu: 80
Jussille varattu lonkerolava nautittu tässä pe-tänään, täytynee nakittaa syrre pykälään hakee risteilyltä varsinaiset jussisimat. En kylläkään yksin juonu koko lavaa et en mä niin spusse ole. Juu u.

#kysyksjoku
#noei
#meepois
Aika iso porukkaki saa kyllä olla, jos parissa illassa menee 2376 tölkkiä tyhjäksi.

Onneksi muuttui oikeuskäytäntö ja vallitseva maan tapa, että ilmastoinnin ulkoyksiköitä saa alkaa asentaa kerrostalon parvekkeelle ilman isompaa tappelua taloyhtiön kanssa. Pitänee soittaa asentaja hommiin. Senverran meinaan kuumottaa punaista sääkartat Ranskassa, että saattaa se vielä pukata hellettä täälläkin.

Onneksi muuttui oikeuskäytäntö ja vallitseva maan tapa, että ilmastoinnin ulkoyksiköitä saa alkaa asentaa kerrostalon parvekkeelle ilman isompaa tappelua taloyhtiön kanssa. Pitänee soittaa asentaja hommiin. Senverran meinaan kuumottaa punaista sääkartat Ranskassa, että saattaa se vielä pukata hellettä täälläkin.

Tähän sitten sellainen vinkkivitonen, että jos on lasitettu parveke ja sopivaan suuntaan niin siellä ei sitten kannata säilyttää kasveja tai kukkia enää sen asentamisen jälkeen. Nimimerkillä 52 astetta parvekkeella aamuisin jos lasit on kiinni.

Back
Ylös Bottom