Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä parilla 7,5% lonkerolla ja parilla reippaalla kaadolla viskiä rupee vähän niin kuin lantio löystymään.Maxilla taitaa olla jo pöhnä hyvällä alulla.
Senkin manaajaNyt saisi vaikka sataa loppuillan
Mulla on suihkussa yks purkki. Naisella noin...ei riitä sormet laskemaan.Onko tuollainen purkkihelvetti muka normaalia?
Nimimerkillä pelkkä sebamed ja shamppoo hätätapauksiin.katso liitettä 241420
Onko tuollainen purkkihelvetti muka normaalia?
Mulla on suihkussa yks purkki. Naisella noin...ei riitä sormet laskemaan.
Kävin laskemassa. 16 saippua/shamppoo/tökötti ja lahosuojapurkkia ja purnukkaa.Mulla on suihkussa yks purkki. Naisella noin...ei riitä sormet laskemaan.
Kävin laskemassa. 16 saippua/shamppoo/tökötti ja lahosuojapurkkia ja purnukkaa.
Eipä ole kauheasti kokemusta. Hieronta kyllä kävis. Lomareissuilla on kiva käyä jossain aivan liian kallissa spa hieronnassa kerran-pari.Salaa tykkäät kuitenkin, kun sinunkin selkä hinkataan kuorinta-aineella.
Kalliilla ja turhanpäiväisellä, mutta se tuoksuu hyvältä ja tuntuu mukavalta.
![]()
Mulla taitaa autotallissa olla tuota luokkaa purkkien määrä. Tai onniitä varmaan vähän enemmänkin, ennole tehnyt tarkistuslaskentaa.Kävin laskemassa. 16 saippua/shamppoo/tökötti ja lahosuojapurkkia ja purnukkaa.
Vastalause.Mun pitää lopettaa tän foorumin lukeminen ja tänne kirjottaminen
Ai onko ne jotenki erikokosia ku ennen? Miks?Muhkean näkösiä nuo uuet vormulat tuolla Monacon rännissä. Odotettavissa joko hyvin tylsä tai hyvin turva-autopitoinen kisa.
400 euron kertakäyttöpetari? Huh. Paljonkohan lie maksaa pestävä ja kestävä.Kissa puklas aika miehekkäät ryynit eilen sängylle, enkä huomannu kesken töiden ku joskus tunnin parin päästä, niin uutta petaria vaan hakemaan tänään. Miten vatussa voi petari maksaa 4 hunttia? Ja oli vielä 60% alennuksessa..