Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maagista. Kävelet ihan hyvin kunnes pistät jalkaterän muovipussiin niin heti alkaa ontuminen.

On kai noita joskus menny, jos pallot on ollu sopivasti :D

Tuossahan on vaan siis ideana lyödä päin palloa ja niin, että saa kiveä päätyvalliin ja kohdepalloa kauemmaksi. Voi sit mennä kolme vallia keskelle, jos pallot on sopivasti, mutta on tuossa riskinsäkin, jos osuu esim. takahaagiin ja kohdepallo jää samalle puolelle pöytää. Toki ei tuossa tainnu oikein lemppari vaihtoehtoakaan olla. Lähinnä pystyi pelaamaan pikkaisen sillä, minkälaisella leikkuulla ja forssilla löi mustaa.

torilla pörräsi kolme polliisiautoa ja kaks ambulanssia, kun a-alueelta tilannetta seurasin ja toinen lans lähti vilkut päältä paikalta pois eli voiko siitä arvailla, että: kiireonkiire

viime yönä siis
Kyllä jossaki oli vähän hippasteltu kuuleman mukaan.

Aaahahhahaaaa… katoin tuon 365 päivää-leffasarjan toisen osan ja en oo kyllä pitkään aikaan mitään yhtä naurettavaa paskaa kattonut. 1/5. Seksikohtaukset oli ihan ok.

Tulipa puskista mielenkiintoinen työtarjous. Olin varautunut olemaan pitkään tässä jobissa. Mutta tarjous oli sellanen että laittoi vakavasti harkitsemaan. Jos tuosta jotain syntyis niin tämä jobi jäis alle vuoteen :D Se alkaa olla jo liian vähän. Mutta kun toisaalla on niin kova tarve, että se tyydyttäisi minun tarpeet roimasti suuremmin mitä nykyinen, niin ei kait siinä. Businesta tämä vaan on. Keskustelut siis jatkuu. Nähtäväksi jää.

278511463_780141586705971_3599671886723687467_n.jpg

Ei oo tissiperjantai, mutta mitenkäs Kirsten Dunstilla muka noin iso rintamus on.. En minä sen näyttelemistä tosin muista kuin vanhoista, ekoista Spidermaneista.

Mutta siis tuommoiset oikein hyvin päristettävät on.

Back
Ylös Bottom