Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainii että muuten olisit puhunu naisen hurmioon ja illalla kaatanut hänet sänkyyn ja rakastellut intohimoisesti koko yön, mut oliki vääränlainen lompakko vosulla, ni jätit tekemättä.

no minulla ei ole tommosille lv NAISille mitään tarjota

tuskn lähtisivät kanssani kellariin mörkömusiikkia kuuntelemaan!

Musta tuntuu, että mun hiukset haisee kissan kuselta.
Voin suositella hyvää kissanhiekkaa, ettei haise kämppä kissan kuselle.

Tai sit et anna niiden kusta tukkaan.

muoks. tota kissan hiekkaa on kyllä ihan joka paikassa.. saa imuroida hyvä jos ei joka päivä, kun nää kusee ja tassuttelee menemään..

Musta tuntuu, että mun hiukset haisee kissan kuselta.
Tuli mieleen.

TekniikanMaailmassa oli juttua, että kissaihmiset kantavat sitä ihme loista, joka vaikuttaa ulkonäköön positiivisesti ja panettaa niin maan perusteellisesti.

Loinen säätelee aivojasi aiheuttamalla panetusta, jotta pääsisi leviämään muihin ihmisiin.

Aikamoista.

2255€ palautuksia.
Auto pitäis vissiin pikkuhiljaa tilailla jos sen meinaa saada kun nykyisen soppari loppuu ens vuonna. Vielä kun osais päättää että mikä?

Vielä kun osais päättää että mikä?
1649095130919.webp

Voin suositella hyvää kissanhiekkaa, ettei haise kämppä kissan kuselle.

Tai sit et anna niiden kusta tukkaan.

muoks. tota kissan hiekkaa on kyllä ihan joka paikassa.. saa imuroida hyvä jos ei joka päivä, kun nää kusee ja tassuttelee menemään..
Ei tässä nyt koko kämppä haise kuselta. Tai ei ainakaan pitäisi haista.
En oo vielä paikantanut oikeasti hajun lähdettä. Ei tuolla kyllä ole koskaan ollut tapana kuseskella pitkin kämppää.

Tuli mieleen.

TekniikanMaailmassa oli juttua, että kissaihmiset kantavat sitä ihme loista, joka vaikuttaa ulkonäköön positiivisesti ja panettaa niin maan perusteellisesti.

Loinen säätelee aivojasi aiheuttamalla panetusta, jotta pääsisi leviämään muihin ihmisiin.

Aikamoista.
Jaa siitäkö tää jatkuva panetus johtuukin. Jestas… aina sitä oppii uusia juttuja. Huhhuh.

jep, Minulla ainkin katoaa mielenkiinto vosua kohtaanvälittömästi, tyystin, jos hän esimerkiksi kaivaa käsilaukusta tuota kuosia olevan lompakon

riittävä signaali, että ei voi missään tapauksessa olla minun tyylinen NAISoletettu

näin kävi uistaakseni toissaviikolla kahvilassa
Ja ite kuiten sijoittelet kelloihin, vaikka ne kaikki on kans samalla tavalla muotoiltu. Kaikissa on kellotaulu, ja ranneke.

joo,ehkä kannattaa unohtaa semmoiset nahkahousubeibet jota esimerkiksi lavvantaina katselin

tanssaamaan siis olisin kysynyt, muuten ei voi lähestyä kun eihän Minulla hänelle mitään asiaa ollut
Olihan sulla. "Terve, pillua tekis mieli."
alkaa hieaman taas kyllä tuttaa nämä palstan panoMiehet, NAISia on mielin ja määrin ympäri maalimaa
Oishan sullaki, ku menisit sanomaan niille, että lähretäänkö paneen?

Tuoltahan ne aina näyttää. Sellasia mukavia ämpäreitä. Chiliä niissä kyllä aika harvoin on. Ainakaan jaappaniassa ollu.

Pidän kovasti keitoista ja niissä tärkeää on liemi.

Ramenin liemi maistuu aina kuravedeltä.

Ei tässä nyt koko kämppä haise kuselta. Tai ei ainakaan pitäisi haista.
En oo vielä paikantanut oikeasti hajun lähdettä. Ei tuolla kyllä ole koskaan ollut tapana kuseskella pitkin kämppää.
Jooh, eipähän nuo kisut oikeasti käryä, kun pitää laatikot siistinä.

Tuli yhet tutut parin kissan omistajat vaan mieleen. Niillä oli pari kissaa ja oikeasti sekä niiden kämppä että vaatteet hais ihan koko ajan kissan kuselle. Liekö laatikoiden putsaus kevyesti laiminlyöty. En tiedä nykytilannetta, tuosta on jo aikaa.

Back
Ylös Bottom