- ViestejÀ
- 20 674
HulluaChaffee vei 4-0. Kova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HulluaChaffee vei 4-0. Kova.
Mun mielestÀ taas pÀivastoin, antaa musta toivoa ettÀ "tavallisen" kokoinen mies voittaa tollasen 150 kg ukon...Luulin ettÀ Kurdetsa ois vieny.
EntisestÀÀ vahvistaa Levanin kunkku asemaa.
Mun mielestÀ taas pÀivastoin, antaa musta toivoa ettÀ "tavallisen" kokoinen mies voittaa tollasen 150 kg ukon...
Mutta eikös Larrat voittanu Chaffeen? Vai muistanko ihan vÀÀrin...Mutta sitten taas kun miettii ettÀ Kurdetsa vei Gaspan ja Espeyn ylivoimaisesti. Ja Gaspa ollu nyt hirveÀssÀ vireessÀ, rankattu top5 maailmassa. Levan taas vei Chaffeen ylivoimaisesti ja nyt Chaffee voitti Kurdetsan.
Mutta eikös Larrat voittanu Chaffeen? Vai muistanko ihan vÀÀrin...
SitÀ mÀ tarkotinki ton matsin lopputuloksella, ettÀ ainut "normaali" kokonen joka voi levanin haastaa on larrat...Voitti. Larratt vs Levan onkin matsi mikÀ kÀy jÀrkeen ettÀ se pitÀÀ nÀhdÀ mahtaako Larratt mitÀÀn.
View: https://youtu.be/cz-X3xzMRss
HyvÀ top10 Bowenilla
1. Levan
2. Laletin
3. Larratt
4. Chaffee
5. Kurdetsa
6. Gaspa
7. Prudnik
8. Genadi
9. M.Todd
10. Brzenk
HyvÀ noi heittomerkit tossa, koska Devonkin on melkeen 2m pitkÀ ja todella iso kÀsi ja pitkÀt sormetSitÀ mÀ tarkotinki ton matsin lopputuloksella, ettÀ ainut "normaali" kokonen joka voi levanin haastaa on larrat...
Olipa muuten vaikeaa löytÀÀ miehen tarkkaa ikÀÀ netistÀEikös tuo Ermes ole nuori, n. 30v kaveri? 130kg/53cm hanska ja ei nyt ihan mÀkkÀrin autokaistalta tulleelta nÀytÀ. Kova.
Olipa muuten vaikeaa löytÀÀ miehen tarkkaa ikÀÀ netistÀMutta siinÀ kolmenkympin kulmilla joo.
ĂijĂ€n Devonfobia saavuttanu kriittisen mittasuhteenLarratin ja Levanin matsin voisi kyllĂ€ perua ja laittaa larratt vÀÀntĂ€mÀÀn vaikka gasparinia tai chaffeeta vastaan..luulen ettĂ€ molemmilta tulisi kyllĂ€ turpaan![]()
Mua omalla tavallaan Ă€rsyttÀÀ ettĂ€ larratt on niin taitava kaikessa some/media pelissĂ€ ettĂ€ se on saanut itsensĂ€ tohon asemaanĂijĂ€n Devonfobia saavuttanu kriittisen mittasuhteen
Mutta siinÀ samaa mieltÀ, ettÀ kun Levan paketoitu ni Chaffee ja Gaspa vuorossa![]()
Siis varmaan löytys top 100 listaltakin tyyppejÀ kenen kanssa Devon ois ongelmissa, mutta sen tyyli on semmonen. Oikeestaan ainoo tappio uralla mitÀ ei kostanu vielÀ, oli CypiÀ vastaan. Ja sekin "juhlakÀdellÀ"Mua omalla tavallaan ÀrsyttÀÀ ettÀ larratt on niin taitava kaikessa some/media pelissÀ ettÀ se on saanut itsensÀ tohon asemaantoki siis tehnyt valtavasti lajin eteen sitÀ en kiellÀ
mutta kun mÀ olen 100 varma ettÀ tuolla on useita vÀÀntÀjiÀ top 10 sakissa kenenkaa larratti olisi ihan kusessa ilman Wallin sÀÀntöjÀ ja kingsmovea...larratti ei ole kuitenkaan voittanut viime vuosina ketÀÀn ilman niitÀ
ja vanhaa toddia ja vanhainkodista haettua brezenkiÀ ei lasketa
![]()
Et alaSiis varmaan löytys top 100 listaltakin tyyppejÀ kenen kanssa Devon ois ongelmissa, mutta sen tyyli on semmonen. Oikeestaan ainoo tappio uralla mitÀ ei kostanu vielÀ, oli CypiÀ vastaan. Ja sekin "juhlakÀdellÀ"Aika nÀppÀrÀ saldo kun miettii. Kukaan ei uskonu et piiskaa Pushkarin 2012, mut sinne sekin meni samaan kasaan.
Mut eikö Larratti jaa ittestÀÀn eniten videoita missÀ se hÀviÀÀ majatalon isÀnnille ja pikkoloille?SehÀn vÀhentÀÀ sitÀ uskottavuutta juuri? Ite uskon ettÀ toi Kings move on jotain ironista 4D shakkia mitÀ se harrastaa. Todistaa ettÀ tyyli ei vaadi juuri mitÀÀn, ja palaa sit tiukkaan hookkiin? Alanko olee liian fanboy kohta?
![]()