Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu ja illalla odotettava että skidit nukkuu. Onneksi nukahtavat nopee ja nukkuvat sikeesti. Ollaan kyllä hyödynnetty!

Tuskin on naamarikeskustelua. Tuo ei oo oikeesti ongelma kellee muulle ku anti-naamari-fanaatikoille. Itte kulkenu ilman maskia, enkä tehny asiasta numeroa. Hyvää palvelua pankit, lääkärit, päiväkodit ja ihan missä vaan. Kukaan ei oo koskaan huomauttanu. Eikä edes pahaa silmää antanu. Eikä mua haittaa, jos jollain naamari. Ihan hänen oma asia. Tunnen oloni varmaksi jos olen naamarillisten joukossa. Lisäks ei mulla mitään kehitysvammaa olla laittamatta maskia. Skidin neuvolassa taisivat pyytää, että voisitko laittaa maskin. Laitoin ja hoidettiin maskien kanssa. Kesti pienen hetken ja skidi sai tarvitsemansa. Eipä siinä järkeä numeroa tehdä. Sen verran kookas miehisyys, ettei tuosta kärsi.
Olenko sanonut että muiden niiden käyttö on jokin ongelma minulle?

Tuskin on naamarikeskustelua. Tuo ei oo oikeesti ongelma kellee muulle ku anti-naamari-fanaatikoille. Itte kulkenu ilman maskia, enkä tehny asiasta numeroa. Hyvää palvelua pankit, lääkärit, päiväkodit ja ihan missä vaan. Kukaan ei oo koskaan huomauttanu. Eikä edes pahaa silmää antanu. Eikä mua haittaa, jos jollain naamari. Ihan hänen oma asia. Tunnen oloni varmaksi jos olen naamarillisten joukossa. Lisäks ei mulla mitään kehitysvammaa olla laittamatta maskia. Skidin neuvolassa taisivat pyytää, että voisitko laittaa maskin. Laitoin ja hoidettiin maskien kanssa. Kesti pienen hetken ja skidi sai tarvitsemansa. Eipä siinä järkeä numeroa tehdä. Sen verran kookas miehisyys, ettei tuosta kärsi.
Tääl sama. Täysin.

Mitenkähän vatussa tuota osaa orientoitua taas röihin ens viikolla. Tässä kuitenkin menny kohta 5 viikkoa, kun on tehnyt ns. oikeasti hommia. Eka pari viikkoa vähän niin kuin ihmetellessä irtisanouduttua, sen jälkeen oli saikkua ja nyt tää talviloma.

Alkuviikko ny menee, että saa romppeet kasaan ja tarvittavat softat koneelle, että jonkinlainen loiva lasku sentään.

muoks. ja joo, ei pitäs sotia eikä koronaa tuoda tähän ketjuun :( minusta offari saisi pysyä jonkinlaisena hyvänmielen saarekkeena internetin (ja pakkiksen) paskameressä.

Meni ihan vituiksi tapetit ja tunnelmat pankissa käydessä.
Menin sisään ja sisällä kolme ihmistä sekä kaksi kassaa, minua ennen oli yksi. Toinen kassalla olleista lähti melkein heti ja toinen hetken päästä joten taisi mennä 5 minsaa niin tiskillä tikkana, tästä ehkä 5 minsaa niin olin ulkona rahatukon kanssa.
Ei oo ees pankissa jonottaminen niinkuin ennen, perkele.

Viimeksi oon tainnu hakea asunnon osakekirjan pankista joskus 3-4 vuotta sitten, eivät suostuneet laittamaan postiin. Vissiin tulisi kosolti harmia jos tuo paperilappu katoaisi, vaikka dikiaikaa eletäänkin. Muutoin en viimeisen kymmenen vuoden aikana ole pankissa asioinut. Kyllä tämä internets on hieno jutska tällaisissa. Kävin silloin itäkeskuksen 🤢 konttorissa ja jumankekka oli mummoa ja jonoa, onneks ohjasivat paremmalle puolelle eli ei tarttenut kuitenkaan mummojonoa venttailla läpi, oli varmaan jotain 2h se jonotusaika.

Joo näin. Pistäisin anteeksipynnöksi tissit, mutta työkoneella en viiti googlailla. Voisko @zilli78 jeesiä?

FDAF6BDA-92B9-4DB1-A4A7-AF0C230EF21C.gif

Mitenkähän vatussa tuota osaa orientoitua taas röihin ens viikolla. Tässä kuitenkin menny kohta 5 viikkoa, kun on tehnyt ns. oikeasti hommia. Eka pari viikkoa vähän niin kuin ihmetellessä irtisanouduttua, sen jälkeen oli saikkua ja nyt tää talviloma.

Alkuviikko ny menee, että saa romppeet kasaan ja tarvittavat softat koneelle, että jonkinlainen loiva lasku sentään.

muoks. ja joo, ei pitäs sotia eikä koronaa tuoda tähän ketjuun :( minusta offari saisi pysyä jonkinlaisena hyvänmielen saarekkeena internetin (ja pakkiksen) paskameressä.
Tämähän onkin puolivirallinen panssarintorjunta-maansiirto-autot-hitsaus-kissat&koirat-naiset&viina-musiikki-ruoka&juoma-filosofia-muujärkeilyketju.

Viimeksi muokattu:
@Max131
Tuumaillut että tämän porukan kesken voisi toimia jopa Offtopic whatsapp-ryhmä. Siellä sitten jaettaisiin kaikkea helvetin laadukasta kontenttia mitä whatsappissa muutenkin liikkuu.
Jos ryhmässä olisi 5-10 henkilöä niin sieltä löytyisi myös vastaus kaikkiin kysymyksiin.
Itse saisi päättää millä nimellä numero tallennetaan, jolloin esim @gonzaless näkyisi ryhmässä Jorma Kovasena.
Vai mistä hitosta se appi hakee ne nimet... Mulla ainakin näkyy ryhmissä sellaisten henkilöiden nimiä joiden numeroa mulla ei ole.

@Max131
Tuumaillut että tämän porukan kesken voisi toimia jopa Offtopic whatsapp-ryhmä. Siellä sitten jaettaisiin kaikkea helvetin laadukasta kontenttia mitä whatsappissa muutenkin liikkuu.
Jos ryhmässä olisi 5-10 henkilöä niin sieltä löytyisi myös vastaus kaikkiin kysymyksiin.
Itse saisi päättää millä nimellä numero tallennetaan, jolloin esim @gonzaless näkyisi ryhmässä Jorma Kovasena.
Vai mistä hitosta se appi hakee ne nimet... Mulla ainakin näkyy ryhmissä sellaisten henkilöiden nimiä joiden numeroa mulla ei ole.
Hmm, miksikä ei.

Nimen voi laittaa / vaihtaa jokainen WA:n asetuksista. Itellä näköjään etunimi.

@Max131
No ei siellä jaettaisi mitään muuta kuin tissikuvia.

Back
Ylös Bottom