Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikähän seuraavaks menee päivvittua

Minulla ainkin tällä viikolla kuntoilusalit menneet

ei siis sillälailla, mutta huonosti siis

diagnosoin, että se ylimääräinen pelottava ääni kuului jostain niskasta, kun sen jälkeen ei ole meinannut pää kääntyä

Olin enemmän miittimiehiä.

Minä osallistun vuonna -09 K30 sinkkumiittiin!

söin pitsaa, join olutta

muutama nimimErkki jäi miele:n sekä osastolle hyvässä että pahassa

ja se, että yhten vosun miele:stä eteläpohjanmaanmurre on seksikkäin ikinä

harmi, kun en ollut kovin kova puhumaan, murrenäyte jäi aika laihaksi

SAIN!

Minulla ainkin tällä viikolla kuntoilusalit menneet

ei siis sillälailla, mutta huonosti siis

diagnosoin, että se ylimääräinen pelottava ääni kuului jostain niskasta, kun sen jälkeen ei ole meinannut pää kääntyä
Parisen viikkoa meni taas ilman. Kuntoilusalia. Maanantain session jäljiltä vieläkin paikat jumissa. Tänään pieni lenkki, eilen yritin bodata käsipainoilla, mutta ei siitä mitään:

Tullut.

Illalla vielä saunoin ja suihkuttelin.

#olawi

Päivän tietoturvateko: F-securen Safen tilauksen uudistus, F-securen Vaultin asennus ja Gmail sekä Fabo ikivanhojen salasanojen vaihto + talteen sovellukseen.

Vahva suositus kyllä kaikille esim. Keepassin lataamiseksi. Sinne vaan kaikki esim. duuneissa tarvittavat passut talteen eikä mitään omanimi + vuosiluku haistaveepassuja joka paikkaan.

Vahva suositus kyllä kaikille esim. Keepassin lataamiseksi. Sinne vaan kaikki esim. duuneissa tarvittavat passut talteen eikä mitään omanimi + vuosiluku haistaveepassuja joka paikkaan.
Kyllä. Useemman vuoden ollut käytössä ja enää en taida muistaa, tai edes tietää muita salasanoja kun tuon softan. Tai no sähköpostin ja duunin verkon tunnuksen salasanat muistan.

Päivän tietoturvateko: F-securen Safen tilauksen uudistus, F-securen Vaultin asennus ja Gmail sekä Fabo ikivanhojen salasanojen vaihto + talteen sovellukseen.

Keep Ass.

Shut up and take my money!

Kyllä. Useemman vuoden ollut käytössä ja enää en taida muistaa, tai edes tietää muita salasanoja kun tuon softan. Tai no sähköpostin ja duunin verkon tunnuksen salasanat muistan.
Keepass mulla on tosiaan itelläkin duunikoneella ja en minäkään juuri muita passuja siellä ulkomuistista kirjoittele kuin firman AD:n ja Keepassin masterin.

Ja kun tosiaan samaa passua ei pitäs missään nimessä kierrättää joka paikkaan, niin vitustako noita nykyään muistaa, kun sataan paikkaan pitäs olla jotkut tunnarit. Joten joku tuommonen vastaava softa on minusta ainut ratkaisu. Ja kaksivaiheinen tunnistautuminen toki päälle jokaiseen vähänkään tärkeämpään paikkaan, jos palvelu vaan sellaista tarjoaa.

Katsastusmiäs laitto ilkeyttää kehotuksen poistaa etulaseista tummennuskalvot. Jotenki tää on kostettava.

Viime kesänä myytiin ei oota, kun sup lautoja olin ostamassa, no jotain tonnin lautoja tietyst olis ollu, mut ei raaski.
Nyt olin ajoissa ja tilasin kaks lautaa

Katsastusmiäs laitto ilkeyttää kehotuksen poistaa etulaseista tummennuskalvot. Jotenki tää on kostettava.

Viime kesänä myytiin ei oota, kun sup lautoja olin ostamassa, no jotain tonnin lautoja tietyst olis ollu, mut ei raaski.
Nyt olin ajoissa ja tilasin kaks lautaa
Työnnät vanhan kampelan katsurin raitisilmasuodattimeen. Päivän kun muhii pellin alla auringossa niin avot, kosto on suloinen.

Back
Ylös Bottom