Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saa nähdä kuinka pitkään mennään 'väliaikaisratkaisulla'.

ratkaisu.webp

pitäisi kans maalata nuo punaset seinät vihreiksi, olen himpunverran 16,5vuodessa jo kyllästynyt noihin, punaisiin

tai joku muu väri, voi olla että jää maalatta, koska kinostun aihetta kohtaan pakkasen puolella

miele ni maastoutuisi paremmin vähöriääseen

43AF02EF-FAC1-4997-A472-358B7D50FC45.webp

en ole valkoisen ystävä, onely seinät joissa ikkuna on valkeat

DC44F04A-328A-438A-B288-E66FAFF355AC.webp

Siellä voisi olla tarjolla edullisia projektiaihioita.

Eikös joku vuosi sitten Possuja pudonnut jossain päin maailmaa laivasta mereen, niitäkään tuskin on nostettu.

edit: eiköhän ne siellä ole etelleen

Välittääkö jabran vastamelukuulokkeiden sankamikrofoni mojovan pierun teams paltsuun?

Ei tuo omiin kuulokkeisiin ainakaan tuu. Tehokkaasti vastamelu suodattuu.

Pitääkö laittaa aina mutelle?

Mä olen miettiny, että minkälainen viineripolitiikka noissa etäpalavereissa on? Itsekö ne on ostettava ja katettava?

Aika nihkeä. Itte on kustannettava ja katettava.
Itte tosin kustannan nuo tekemällä vähemmän tunteja mutta laskuttamalla täyden päivän.
Ei ilimaisia viinereitä olekkaan.
Vakuutusyhtiöltä en ole yrittänyt.
Semmosessa etässä olen kyllä ollut, että firma kustantanut pizzat kotiintoimituksena samaan aikaan. Ja kameran edessä syöty naama rasvassa. Jälkeenpäin miettiny, että olikohan joltain tasolta joku fetissihomma.

Aika nihkeä. Itte on kustannettava ja katettava.
Itte tosin kustannan nuo tekemällä vähemmän tunteja mutta laskuttamalla täyden päivän.
Ei ilimaisia viinereitä olekkaan.
Vakuutusyhtiöltä en ole yrittänyt.
Semmosessa etässä olen kyllä ollut, että firma kustantanut pizzat kotiintoimituksena samaan aikaan. Ja kameran edessä syöty naama rasvassa. Jälkeenpäin miettiny, että olikohan joltain tasolta joku fetissihomma.
Luulis että firma lähettäis sihteerin joka tupaan tuomaan viineriä. Minihameessa, polvillaan pitelemässä herran viineriä. Olis selvää ihan alusta saakka, että joku fetissihomma nyt tulilla. Se vain kuuluu siihen palaveritunnelmaan.

Taas tuli postissa Fazerin suklaalajitelma. Ilmeisesti työnantajan toimesta.

En saa syödä suklaata.

Back
Ylös Bottom