Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuu, että aika paljon tuossa ottelusilmässä ja reagoinnissa on luontaista lahjakkuutta. Toki tekniikat ja toistot pitää tehdä, mutta tuolla on kavereita, ketkä ihan huipulla treenaavat vuosi tolkulla ja silti siellä pystyssä imuroidaan niitä iskuja ihan niin kuin ennenkin.Luin jostain että Gane olis alottanu kamppailulajit vasta 23 vuotiaana.. Jos pitää paikkansa niin aika jäätävän ottelusilmän ja pystyottelun onnistunu kehittämää kuiteski kohtuullisen lyhyessä ajassa
Itellä vähän samat fibat, ei voi läpsytellä 25min kevyttä sloppykickboxingkia kannua vastaan.Tuntuu, että aika paljon tuossa ottelusilmässä ja reagoinnissa on luontaista lahjakkuutta. Toki tekniikat ja toistot pitää tehdä, mutta tuolla on kavereita, ketkä ihan huipulla treenaavat vuosi tolkulla ja silti siellä pystyssä imuroidaan niitä iskuja ihan niin kuin ennenkin.
Itse matsista on kutina, että Ngannou vie aika selvästi. Vaikka Gane on hyvässä nousussa ja putkessa, niin kaverilta puuttuu se viimeinen tappamisen meininki tuosta tekemisestä. Ngannoua on niin älytön ja poikkeuksellinen mörkö, että sitä vastaan ei kyllä pärjää millään normisuorituksella. Olen toki tässä mieluusti väärässä ja näkisin Ganen jo mestarina.
Veikkaan itse samaa. Ngannou on vasytettava. Ganen liike on hyvaa ja eka 1-2 eraa on selviamistaistelua. Mentaalipuolella Ngannou on hajonnut pari kertaa. Entas jos matsi ei ole heti paketissa ja nopeus/rajahtavyys puuttuu?Gane väistelee ja pitää etäisyyttä ekat kaksi erää ja ottaa 3.-5.-erät. Ganen liike on niin hyvää, etten usko Ngannoun tyrmäävän Ganea, vaan Gane pieksee väsynyttä Ngannouta kolme erää. En usko, että Ngannou saa rynnättyä Ganea nurin, sen verran hyvä liikkuvuus Ganella on.