Työkaverit nimittelee minua 400% mieheksi. Vissiin nämä minun ylityöt kaihertavat heitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata tehdä mitään minkä voi huomennakin jättää tekemättä.
Määki mietin jo, että tössähtihän se aika lujaa..jos nämä..mitä ne on? Crumple zonet, on menny puskurista/takaa lyttyyn niin joutuuko autokaupoille?G varmaan neuvottelisi vakuutusyhtiön kanssa uuden auton, jos puskurissa vekki.
To crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.elmän tarkoitus.
AffirmativeTo crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Eikös torseni ole "lukko". Hammaspyörä voi pyörittää matoruuvia, muttei toisinpäin.Keskilukko joo kai mutta ei akseleilla, sehän toimii niin että sutivaa pyörää jarrutellaan ja onhan siitäkin iloa mutta taas aivan eri asia jos on lukko edes jommalla kummalla akselilla.
Minä en tiijä mistään mittää, mie vaan ajelen ja isot pojat kertoo mitä on ja mitä ei oo.Eikös torseni ole "lukko". Hammaspyörä voi pyörittää matoruuvia, muttei toisinpäin.
Audi 100 V8 quattro on melkoinen vikuroija ja puskija, kun sitä koittaa viedä jääradalla isoa kovaa. Ne ajolinjat ovat hirmuisia kaaria. Vauhtia tulee niin hitokseen.
Tästä seuraavan mallin S8:t menee jo paremmin ja hallittavammin luirua.
Oli joskus Audi 80 V6 quattro sekä vielä erillinen sähköinen taka-akselin lukko. Sen kyllä sai niin pahoihin paikkoihin jumiin, että huh ja vielä kerran huhhuh. Aika mönkijä oli. Komee auto oli kyllä, harmi kun ei ollut käyttöä niin tuli myytyä.Eikös torseni ole "lukko". Hammaspyörä voi pyörittää matoruuvia, muttei toisinpäin.
Audi 100 V8 quattro on melkoinen vikuroija ja puskija, kun sitä koittaa viedä jääradalla isoa kovaa. Ne ajolinjat ovat hirmuisia kaaria. Vauhtia tulee niin hitokseen.
Tästä seuraavan mallin S8:t menee jo paremmin ja hallittavammin luirua.
...Vai siis.....Juurikin toisinpäin.?Hammaspyörä voi pyörittää matoruuvia, muttei toisinpäin.
Näin...Vai siis.....Juurikin toisinpäin.?![]()
Torsen ei jarruttele mitään, osaa jakaa enemmän momenttia paremmin pitävälle pyörälle, mutta jos toisella puolella ei oo ollenkaan pitoa, sitte ei oo lukko, vaan avoin.Mutta vetääkö toi molemmilla pyörillä?
Olen käsittänyt että noissa olisi niin että luistavaa pyörää jarrutetaan niin kauan että se toinen alkaa ottamaan pitoa?