Veikkaan että Sylvin hautajaisissa ukulele soi.Mun mielestä hautajaiset ovat aina liian vakavia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan että Sylvin hautajaisissa ukulele soi.Mun mielestä hautajaiset ovat aina liian vakavia.
Yhden olen tehnyt, en oo kuullut miten sen kanssa on käynyt. Joten ehkä hyvinMites eläkehakemusten läpimeno rosenteissa?![]()
![]()
Ei niistä koskaan kuule mitään, paitti sitten pot...asiakkailta...kun kelan lääkäri on todennut työkykyiseksi. e: tapasin kyllä kerran erään kelan lääkärin sukellusretkellä, en enää ihmettele että toteavat työkykyiseksiYhden olen tehnyt, en oo kuullut miten sen kanssa on käynyt. Joten ehkä hyvin![]()
Mitä siellä nyt häröiltiin?Eilen Suomeen Spainista ja voi wittu oli H:ki-Vantaa sekaisin, voi hyvänen aika sentään, että voidaan tehdä yksinkertaisista asioista hankalaa ja vain Suomessa.
Wanha.
Ei vielä. Vasta ens maanantaina.Kuntit loma loppu. Vuoden eka työpäivä. Ja sähköposti oli luettu jo ennen kahdeksaa.
Ei vielä. Vasta ens maanantaina.