Minä ottaisin. Silloin joitain vuosia sitten meni vanha possu lunastukseen ja 30% lisä toi ihan kivasta lisäfyrkkaa.Edit2, piitääkö silti ottaa superkasko jossa 50% korotettu lunastusarvo autolle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ottaisin. Silloin joitain vuosia sitten meni vanha possu lunastukseen ja 30% lisä toi ihan kivasta lisäfyrkkaa.Edit2, piitääkö silti ottaa superkasko jossa 50% korotettu lunastusarvo autolle?
Kandee ottaa. Anopin nykyisen miehen auto meni syksyllä lunariin. Oli mukava yllätys kun soittivat että saa vielä 50 pinnaa lisää rahaa kun sulla on se lunastusturva. Ei ite edes muistanut moistaMullaki nuha, saatana. Siinä meni varmaan joulu sitten, perhepiirissä on henkilö viimeisillään raskaana, niin eipä sinne viiti mennä tartuttaan. Semminkin, kun mitä nyt näitä raskaana olevia on koronalla peloteltu. Kuume talttui, kun otti 1500mg paracetamoolia ja joi litran kuumaa teetä. Vaatteet kanssa kastui nukkuessa mummohiestä.
Edit, kitkarenkaat on pirun hyvät.
Edit2, piitääkö silti ottaa superkasko jossa 50% korotettu lunastusarvo autolle?
Ja senhän saa vaikka menisi vastapuolen vakuutuksesta, kuten mulle kävi.Kandee ottaa. Anopin nykyisen miehen auto meni syksyllä lunariin. Oli mukava yllätys kun soittivat että saa vielä 50 pinnaa lisää rahaa kun sulla on se lunastusturva. Ei ite edes muistanut moista![]()
Niinkö? No sittenhän tommonen kannattaa kyllä olla jos on vähänkin parempi autoJa senhän saa vaikka menisi vastapuolen vakuutuksesta, kuten mulle kävi.
Kyl. Mulla tosiaan vastapuolen vika, mutta omasta vakuutuksesta sen +30%.Niinkö? No sittenhän tommonen kannattaa kyllä olla jos on vähänkin parempi auto
Itse sain silloin ~40ke autosta muistaakseni 52ke.Mikähän moisen vakuutuksen hinta on?
Ja onko tosiaan niin että jos auton oikea hinta olisi vaikka 50ke niin sieltä saisi 75ke?
Toi kuulosta melkolailla oikealta jos autokaupan hinta olisi 40ke.Itse sain silloin ~40ke autosta muistaakseni 52ke.
Tervetuloa sairastuvalle.Vtun nuha. Yöllä nenä niin tukossa ettei meinannut happi kulkea.
Joo. Ihan hyvin meni sinänsä silloin. 5 vuotta possulla ajelua, auton arvonalennukseksi jäi ~8ke.Toi kuulosta melkolailla oikealta jos autokaupan hinta olisi 40ke.
Junnu on niistänyt nenää viime viikon keskiviikosta asti....Vtun nuha. Yöllä nenä niin tukossa ettei meinannut happi kulkea.
...Ja saa silti seksiä!
Kiitti. Ihmeellistä, kun on vaan pelkkä nuha ja huono olo. Kurkku ei missää kohtaa oo ollu kipee eikä ainakaan vielä oo kuume noussu. Blaah.Tervetuloa sairastuvalle.
Kuulostaa tosi lupaavalta. Ei nyt olisi tarvinnut mitään tämmöstä flunssaa tähän väliin tulla.Junnu on niistänyt nenää viime viikon keskiviikosta asti....
Ja senhän saa vaikka menisi vastapuolen vakuutuksesta, kuten mulle kävi.
Mulla on nokka tukossa, kurkku kipiä ja ääni mennyt. Nuhaa ei juuri ole, eikä isompaa yskää. Mutta joka paikkaa kolottaa (tavallista enemmän) ja kuumeilu alko eilen.Kiitti. Ihmeellistä, kun on vaan pelkkä nuha ja huono olo. Kurkku ei missää kohtaa oo ollu kipee eikä ainakaan vielä oo kuume noussu. Blaah.
No siis ei se kasku "ronkelit runkkaa ja pillu se on porsaallakin" ole tuulesta temmattu, vaan totuuden siemen se on siihenkin laskettu.![]()
...Ja saa silti seksiä!
Eka täsmää, johtuen eilisestä meikäläisen pelitasolle pari pykälää liian kovatempoisesta sulisnelurista, mutta toka ei onneksi. Pitäs nimittäin vähän hoitaa vielä joululahjahommia.Mutta joka paikkaa kolottaa (tavallista enemmän) ja kuumeilu alko eilen.