Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuossa on 100ke laskettu kustannuksiksi ja periaatteessa voisi riittää mutta todellisuudessa sen saa tuplata.

Uskon, että olet tuossa oikeassa. Mielestäni se on silti säästöbudjetti ja jos vakuutuksista edellisen tönön jäljiltä sai mitään käteen pohjakassaksi, niin ei siinä tarvitse rikkaita olla että kaksi ihmistä sen lopun budjetin raapii jotenkin kokoon. Kaikki teetettynä kokonaisbudjetin saisi varmaan kertoa piillä.

olemmehan suurinosa väkevästi anttilankuvasto ikäpolvea

&mielikuvistus on hyvä ja vilkas

Ai että sitä onnenpäivää kun postiluukkuun putkahti postimyyntikuvasto jossa oli 1-2 erotiikkaliikkeen mainosta, siinä jo heti mietti että onhan taskulampussa tuoreet paristot jotta peiton alla voi "lueskella".

Tässä olisi oiva lahja itselle jokaiselle palstan terassihirmulle, siinä sais jäsen V myös keskustelua mukavasti aikaan kun tuollainen kaulassa täräyttää huhtaan tai muuhun juottolaan.
Hyviä nuo tuotearvostelut :D

"Normaalissa kaupunkiajossa itsellä sattunut virhelaukeaminen oli ääneltään kova, suunnilleen pistoolin laukausta vastaava. Tuntui avokämmenlyönniltä. Korvissa soi pitkään. Onneksi vauhti oli hidas ja muuta liikennettä ei ollut koska muuten onnettomuusriski olisi ollut huomattava. Lauenneen kuristavan kaulurin riisuminen ilman apua oli myös haasteellista."

Ai että sitä onnenpäivää kun postiluukkuun putkahti postimyyntikuvasto jossa oli 1-2 erotiikkaliikkeen mainosta, siinä jo heti mietti että onhan taskulampussa tuoreet paristot jotta peiton alla voi "lueskella".

Puhutaanko tässä nyt vielä Anttilan kuvastosta? Minkä erotiikkaliikkeen mainos siinä on ollut?
Mainoksessa ei ole ilmeisesti ollut niin paljoa h*m*stelua, että olisi jäänyt minun Mieleen minkäänlaista muistikuvaa.
Vai onkohan siinä käynyt ennakkosensuuri, ennen kuin se kuvasto on päätynyt minun käsiini asti... :eek:

Puhutaanko tässä nyt vielä Anttilan kuvastosta? Minkä erotiikkaliikkeen mainos siinä on ollut?
Mainoksessa ei ole ilmeisesti ollut niin paljoa h*m*stelua, että olisi jäänyt minun Mieleen minkäänlaista muistikuvaa.
Vai onkohan siinä käynyt ennakkosensuuri, ennen kuin se kuvasto on päätynyt minun käsiini asti... :eek:
Eroottisinta siinä on ollut alusvaatemainokset ja silloin ei vielä tiedostetut kamelinvarpaat.
Oisko sitten joskus loppuaikana jo alkanut tulemaan erotiikkaliikkeiden mainoksia? Ei ole edes hajua koska ekat on tulleet mutta itse muistelisin joskus 93-94 käyneeni ekan kerran.

Eikun sellainen pieni vihkonen jossa oli pelkästään eri kauppojen postimyyntimainoksia.
Oli Anttilan mainosta rivommat alusvaatemainokset ja sitten tosiaan ihan alan liikkeiden mainoksia, häveliäästi tietenkin tähdillä peitetty strategiset paikat.
Löytyi myös erilaisia bändipaitamainoksia, kaiken maailman tv-shop tyylistä krääsää jne jne.

oletteko Te ollut tuon perässä jo pikkutytöstä asti

Idea-kuvasto tms. missä oli kaikenmaailman postimyyntilafkojen mainoksia.

E-liikkeen mainoksissa oli pääasiassa naisten seksxxxi-asuja mallien päällä.

Puhut kuitenki hyvää suomea porilaiseksi!

Hah. Et ole kuullu! (tai friikkiä jos olet).

Pääkonttori stadissa maksaa palkkani. Ja esimieheni (henkilö mikävittu) istuu siellä. Ja hän on kotoisin Porista! Palavereissa, oli sitten teams tai live, kaksi Porilaista extroverttia ei lupaa hyvää. Aina tulee kommenttia molotuksesta ja sanojen väkinäisestä lyhentämisestä.

Taannoin stadilaiset tutut lapsineen oli meillä. Lapsilla riitaa, vieras koitti ohjeistaa tytärtäni että älkää riidelkö lelusta, käsistä repimisen sijasta voit sanoa toiselle: "Voisitko antaa lelun minulle?" Tyttäreni menee toisen skidin eteen ja laukoo: "Annaks sää se mul ny!"

Eroottisinta siinä on ollut alusvaatemainokset ja silloin ei vielä tiedostetut kamelinvarpaat.
Oisko sitten joskus loppuaikana jo alkanut tulemaan erotiikkaliikkeiden mainoksia? Ei ole edes hajua koska ekat on tulleet mutta itse muistelisin joskus 93-94 käyneeni ekan kerran.

Hih, tilasin vaimolle (jos luet tätä palstaa niin lopeta tähän) joululahjaksi parit alusvaatteet. Tuli selattua runsaasti vaihtoehtoja. Tuli ihan anttila mieleen. Tuli.
Kyllä paistaa pihat läpi zalandollakin. Mutta puskat ei :( Ehkä malleilla ei nykyään ole.
Arvatkaa lykkääkö selain strinkiä joka nurkkaan ny.

Ei tuu kalsarimainoksia, ennemmin muistuttaa entisestä parisuhde-elämästä....
1639986374271.webp

Back
Ylös Bottom