Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Junnun joku untuva (teko melko varmasti) kevyttoppatakki oli pesussa niin muistuttaa nyt lähinnä tuulipukua, ihan kuin oisi höttöset sisältä liuenneet pesuveteen.
Joskus kun oli ihan untuvatakki niin siinä oli mun mielestä että kannattaa kuivattaa kuivausrummussa vaikka tennispallojen kanssa.
Joo kannattaa, taitaa olla jotain palloja ihan tuota varten olemassakin, ite oon käyttäny tennispalloja. Välillä olen stopannut ja vähän ravistellut takki. Jos ei ole rumpua niin kuivumaan vaakatasoon ja käy ravistelemassa / pöyhimässä useamman kerran.

NAISesta tulikin miele:n että onko muilla watsappi toiminut normaalisti?

Minulla vastaanotti saapuneen tekstiviestin vasta kun avasin sovellutuksen, oli jo eilen lähetetetty, mutta ei ollu piippaillu mitään!

pitääkö sitä nyt tässä ruveta aukomaan säännöllisesti, ettei vain tärkeät tilaisuudet mene sivusuun?

Taloyhtiön yhtiökokous teamsissä alle tunnissa. Päätettiin ikkunaremontti ja siirtyminen maalämpöön (no päätös tutkimuksesta mutta käytännössä myös toteutus).

Kiva kun kaikki mummot ja papat ei olleet itkemässä.

NAISesta tulikin miele:n että onko muilla watsappi toiminut normaalisti?
Affirmative.

Oliko muuten viiveellä saapuneen viestin sisältö:
200.webp

Valitin naiselle että viikolla vähän tyhmää olla yksin, sanoi että hanki jotain tekemistä johon vastasin että arkisuttura mulle.
Odottelen vastausta.

Mikä on vialla ihmisessä, joka laittaa juuston päällimmäiseksi pitsaan tai uunileipään?

Sialuun koskee, kun näkee tuollasta.

Päällä korpuksi kuivunut juusto, ja alla höyrytettyjä täytteitä :confused:

Epäilen vähän että ei hirveästi oo ryskäämistä tällä kaudella, vaan enemmänkin pohjustetaan Cirin ja Geraltin bondaamista tulevaa varten.
Traileri ainakin näytti ihan lupaavalta.

Ja nyt kyllä menin tekemään sillai tyhmästi, että aloin lukemaan niitä kirjoja. Mutta ehkä en tällä pilaa kuitenkaan itseltäni mitään. Pyhästi vannoin etten niitä lukisi, kun yleensä käy niin etten sitten enää pysty sarjaa katsomaan sen jälkeen, kun kirjat on luettu.

nyt kyllä menin tekemään sillai tyhmästi, että aloin lukemaan niitä kirjoja. Mutta ehkä en tällä pilaa kuitenkaan itseltäni mitään. Pyhästi vannoin etten niitä lukisi, kun yleensä käy niin etten sitten enää pysty sarjaa katsomaan sen jälkeen, kun kirjat on luettu.
Toki kirjat on tosi hyvät kannattaa ne lukea ehdottomasti, mutta myöskään ei sitten pidä olla liian kriittinen jos sarjassa ei ihan 1:1 mene kaikki tapahtumat kuin niissä, kun sarjassa ei niin paljon syvennytä joihinkin tapahtumiin kuin kirjoissa vaan tiivistetään aika paljon. Ehkä se pettymys tulee etenkin jos on omaan päähän lukemalla tehnyt jonkun mielikuvan siitä miten jokin tapahtuma menee ja sitten sarjaan se onkin tehty eri tavalla.

Back
Ylös Bottom