Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä on ilmassa merkkejä myös siitä että metsävirmat varautuu mahdollisiin työtaisteluihin. Vuodenvaihteessahan on taas sopimuksia katkolla.

Eiköhän Paperiliitto vaadi taas vähän korotusta saunalisään.
Siellä valmistautuu työsulkuun kun paperiliitto uhannut jo lakolla.
Ei välttis enää jatku sillä alalla tes:si, vähän kutina että tämä on paperin työantajapuolella päätetty.

Olen lopettanut kahvinjuonnin toistaiseksi. Hämmentävää. Oli muutama päivä vatsa sen verran sekaisin, että ei kiinnostanut kahvi ollenkaan, ja sen jälkeenkään ei edes ajatuksena toimi. Ei ollenkaan. Aiemmin näin etätöissä join helposti kahvia yli puolitoista litraa päivässä, ja nyt mennyt yli kolme viikkoa kokonaan ilman.:confused::confused:

Siellä valmistautuu työsulkuun kun paperiliitto uhannut jo lakolla.
Ei välttis enää jatku sillä alalla tes:si, vähän kutina että tämä on paperin työantajapuolella päätetty.
Mitenhän jatkossa käy ja muillaki aloilla. Inflaatio keulii ja nyt vähän joka alalla totuttu tosi pieniin korotuksiin.

Kaffin maku hyvä. Menee itsellä se 1-3 mukia päivässä. Jos ei ole saatavilla, ei ongelmaa. Pärjään ilmankin ja ei ahista.
Olen lopettanut kahvinjuonnin toistaiseksi. Hämmentävää. Oli muutama päivä vatsa sen verran sekaisin, että ei kiinnostanut kahvi ollenkaan, ja sen jälkeenkään ei edes ajatuksena toimi. Ei ollenkaan. Aiemmin näin etätöissä join helposti kahvia yli puolitoista litraa päivässä, ja nyt mennyt yli kolme viikkoa kokonaan ilman.:confused::confused:

Mitenhän jatkossa käy ja muillaki aloilla. Inflaatio keulii ja nyt vähän joka alalla totuttu tosi pieniin korotuksiin.
Ei oo helppo tilanne, vaikka myynti on ollut kovaa monessa paikassa niin on ne kulutkin karanneet.
Palkkojen pitää seurata inflaatiota ja aina oon sanonut että ongelma ei ole maksaa hyville työntekijöille mutta siellä tulee se EVVK ei oo penniikään kiinni porukka perässä jolle ne tessin minmitkin on liikaa.
Minä olen joka vuosi nostanut kysymättä ja pyytämättä liksaa kun ollut hyvä tyyppi, sitten on nämä random ja huuhaa tyypit jotka menee niillä viittellisillä palkoilla.

Kaffin maku hyvä. Menee itsellä se 1-3 mukia päivässä. Jos ei ole saatavilla, ei ongelmaa. Pärjään ilmankin ja ei ahista.

Sellainen parin päivän pikkuhedari tuosta vieroituksesta tuli, mutta muuten ei mitään. Ei myöskään merkittävää vaikutusta vireystilassa.

Sellainen parin päivän pikkuhedari tuosta vieroituksesta tuli, mutta muuten ei mitään. Ei myöskään merkittävää vaikutusta vireystilassa.
Noo mitäpä sitä kittaan, jos ei kaipaa suuremmin. Itsellä perustuu pitkäkti tapaan.

Mukava juoda aamusella muutama muki ja lukee päivän lehti. Voishan sitä vaikka juoda vettäkin tai vaikka teetä, mutta hyvä kahvi on hyvä kahvi.

Pahaa kahvia en kyllä juo, ellei oo nälkä ja ainut ravinne on kahvi.

Kajsna!

Jouluinen corgikävely sunnuntaina satamassa klo 18.
st,small,845x845-pad,1000x1000,f8f8f8.u11.webp

Ammattikoulussa pärjäs vielä hyvin vuorokauden kahvilla ja askilla violetteja mynttoneita raskaassa fyysisessä duunissa. Nyt heikottaa ajatuskin raskaasta työstä.

Edit: Tottakai maksiaski Mallua paloi myös.
Oispa vielä jääminttumynttoneja. :cautious:

Onko violetti mustaviinimarja? Niitä löytyy edelleen taskusta. Ei tosin tuo kyllä voimia ruhooni.

Itse edelleen pärjään hyvin päivälliseen saakka kahvilla, jos pakko. Joskus saattaa mennä vahingossa ilman ruokia päivä ja illalla kotosalla sitten kupuravittu.

Oispa vielä jääminttumynttoneja. :cautious:

Onko violetti mustaviinimarja? Niitä löytyy edelleen taskusta. Ei tosin tuo kyllä voimia ruhooni.

Itse edelleen pärjään hyvin päivälliseen saakka kahvilla, jos pakko. Joskus saattaa mennä vahingossa ilman ruokia päivä ja illalla kotosalla sitten kupuravittu.
Juuri se! En muistanut niin kirjoitin vain violetti ✌️😅

Ihan sama meininki joskus, ruokavaliota kuvaa parhaiten "pyrin syömään päivittäin" 😑 Ei varmasti terveellisin mahdollinen ratkaisu.

kyllähän iminen syömättä elää vaikka viikon, mutta juomatta ei

ja jos juomaksi valitsee esimerkiksi, luonnontuotteen, raikkaan ja ravitsevan keskioluen niin siitä saa energiaa

Back
Ylös Bottom