Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yli 20 sanan viestit kun hyppii yli niin nopeuttaa hommaa huomattavasti.Ristus että oli viestejä luettavaksi.
Hyvin käytetty puol tuntia!![]()
Juuri näinEli pe-su öitä varten.
e. tarkkaile ettei juoma vaivihkaa laimene.. (viattomat teinit)
Eikö siinä väsy jalat?Yli 20 sanan viestit kun hyppii yli niin nopeuttaa hommaa huomattavasti.
Sitähän tarina ei kerro!Kajsnan äijä on todellisuudessa kuitenkin joku überkarju, joka syö romurautaa ja paskantaa ruostumatonta terästä![]()
Hyvä. Minulta kysyttiin tänään olenko kuinka vahvasti uskossa, vaikutan kuulemma siltä. Sylvin hedelmäkakku voisi auttaa tähän ongelmaan, kun tuoksahtaisi itse hieman viinaksille herkuttelun jälkeen.Tänään pärähtää englantilainen hedelmäkakku tulille. Saa Kajsnakin ensi viikolla maistiaisia, niin jaksaa palvella asiakkaita.
Viime viikonloppuna ravitsemusliikkessä kahteen eri kertaan, kahdelta eri taholta olenko lesbo kun mulla ei ole miestä.Minulta kysyttiin
Hörppy käsidesi pullosta tuossa tilanteessa? Pese käsidesipullo, täytä vedellä, (tai vodkalla) ja sopivien kommenttien jälkeen pari pumppausta ääntäkohti.Sylvin hedelmäkakku voisi auttaa tähän ongelmaan, kun tuoksahtaisi itse hieman viinaksille herkuttelun jälkeen.
Onko riittävän alkuperäiskuntoinen.
View: https://www.instagram.com/p/BjJ8juQAKzX/?utm_medium=copy_link
Viime viikonloppuna ravitsemusliikkessä kahteen eri kertaan, kahdelta eri taholta olenko lesbo kun mulla ei ole miestä.
Miesoletetut.minkäsukupuoliset?
Olisit vastannut, että Näetkö mulla naista(kaan)?Miesoletetut.
Miesoletetut.
No jos ton ratkaisee niin kysyntää duunin puolesta löytynee Googlelta, NASAlta jne.Sarjassamme mitä vittua minä tällä tiedolla teen juttuja.
En voi käsittää miksi ihmiset käyttää aikaa näihin, onko tällä oikeasti jotain hyötyä reaalimaailmassa?
![]()
Yksi matematiikan suurimmista avoimista ongelmista ratkaistu 162 v jälkeen osittain – Matemaatikot eivät osanneet, fyysikot hoitivat
Matemaatikoita vuodesta 1859 kiusannut Riemannin hypoteesi on saanut osittaisen ratkaisun tilastollisen fysiikan kaavojen kautta.www.tekniikkatalous.fi
No tämäOlisit vastannut, että Näetkö mulla naista(kaan)?
Kyllä kai tuon pitäs heijastua esim. alkulukuihin perustuviin salausmenetelmiin.En voi käsittää miksi ihmiset käyttää aikaa näihin, onko tällä oikeasti jotain hyötyä reaalimaailmassa?
Saiskohan sitä naisen.
Sitä on liikkeellä. Tai en naisen saamisesta tiedä mutta vaikeelta tuntuu olevan miehen saaminen.vaikeeta se on!