Olin arvellut että seuraava ruokintapisteelle ilmestyvä lintulaji on Håmåtiainen.
Ja sehän oli!
Ja sehän oli!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta miten tämä nyt toimii sitten käytännössä?![]()
No en tietenkään laske koiria unta häiritseviksi tekijöiksi!nyt en ymmärrä
Niin, se on aika mukavaa kun voi tehdä asioita niin kuin ne kenellekin ja eri tilanteisiin sopii eikä niin kuin jonkin määritelmän mukaan kuuluisi tehdä.Ihme että täällä ylipäätään kukaan on parisuhteessa kun [...[ kaikki nukkuu ties missä mutta ei ainakaan saman peiton alla.
Tämä on tavoite. Ei sillä että se varmasti nyt kokonaan poistaisi ahtautta mutta voi sitten potkia ihmiset ja koirat laajemmalle tarpeen vaatiessa.Pitäs ostaa 2m leveä peti, että sais rauhassa pyöriä siinä yön pimeinä tunteina.
No en ois uskonut sinusta mutta tuskinpa moisesta valehtelet, nyt vasta kerroit tämänkin.Jos mun sänkyyn tulee miesoletettu niin se todellakin nukkuu mun kanssa saman peiton alla. Tai mitä siinä nyt sit kerkii nukkumaan.
E: Minä en kyllä kotiini päästä kuin harvoja ja valittuja. Enemmin minä menen yökylään ja puren sitten käden poikki ja sniikkailen kotiin.
Joskus hotelleissa on 2kpl 120cm jenkkisänkyä laitettu yhdeksi vuoteksi.Pitäs ostaa 2m leveä peti, että sais rauhassa pyöriä siinä yön pimeinä tunteina.
Täytyy kehua hel-vaa Hiltonia, leveä peti, vaikkakin vain yksi peitto, mutta riittävän iso sellainen ja varmaan kymmenen tyynyä, niihin on hyvä haudata itsensä.Joskus hotelleissa on 2kpl 120cm jenkkisänkyä laitettu yhdeksi vuoteksi.
Nämä asiat menevät nyt vähän omalla painollaan miten kukakin tykkää. Paripeitto oli kyllä ajatuksena vähän hasardin oloinen kun ei koskaan aiemmin sellaista ole ollut muutamaa yhdenillan juttua poislukien, joissa nyt se nukkuminen ylipäätään on vähän mitä sattuu. Ehkä eniten vaati tottumista se tavaton läheisyys mutta nyt sekin on sellaista mitä aina odottaa, ihan kuin pumpuliin nukahtaisi/herää.Ihme että täällä ylipäätään kukaan on parisuhteessa kun invistä (en ees yllättynyt) lukuunottamatta kaikki nukkuu ties missä mutta ei ainakaan saman peiton alla.
Minä olen aina tykännyt nukkua lähekkäin, yöllä kuitenkin sitten vetäytyy parhaaksi katsomaansa paikkaan.Nämä asiat menevät nyt vähän omalla painollaan miten kukakin tykkää. Paripeitto oli kyllä ajatuksena vähän hasardin oloinen kun ei koskaan aiemmin sellaista ole ollut muutamaa yhdenillan juttua poislukien, joissa nyt se nukkuminen ylipäätään on vähän mitä sattuu. Ehkä eniten vaati tottumista se tavaton läheisyys mutta nyt sekin on sellaista mitä aina odottaa, ihan kuin pumpuliin nukahtaisi/herää.
Onko herra @doownek enempi peppumiehiä?
Hyvä juttuVajaa 5000h tuntia on nyt mittarissa, ei ainakaan vielä ole pudonnut.