Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin arvellut että seuraava ruokintapisteelle ilmestyvä lintulaji on Håmåtiainen.

Ja sehän oli!

984442109.gif

Paripeitto, EIJEIEIEIEIEIEI.

Ulukomailla ärsyttää kun hotelleissa parivuode ja yksi peitto. Hyi. Suomessa hotlassa kumminkin yleensä parivuoteessa kaksi peittoa.

Ihme että täällä ylipäätään kukaan on parisuhteessa kun invistä (en ees yllättynyt) lukuunottamatta kaikki nukkuu ties missä mutta ei ainakaan saman peiton alla.
Edelliset pehmikkeet oli varmaan jotain E tai F luokkaa ja ne oli kyllä vaan tiellä, nyt lienee joku B niin aivan passeli. Ainoa vaan että niin hemmetin pieni nainen että meinaa kadota johonkin sinne kyljen alle.

Ihme että täällä ylipäätään kukaan on parisuhteessa kun [...[ kaikki nukkuu ties missä mutta ei ainakaan saman peiton alla.
Niin, se on aika mukavaa kun voi tehdä asioita niin kuin ne kenellekin ja eri tilanteisiin sopii eikä niin kuin jonkin määritelmän mukaan kuuluisi tehdä.

Jos mun sänkyyn tulee miesoletettu niin se todellakin nukkuu mun kanssa saman peiton alla. Tai mitä siinä nyt sit kerkii nukkumaan. 🤷🏻‍♀️

E: Minä en kyllä kotiini päästä kuin harvoja ja valittuja. Enemmin minä menen yökylään ja puren sitten käden poikki ja sniikkailen kotiin.

Jos mun sänkyyn tulee miesoletettu niin se todellakin nukkuu mun kanssa saman peiton alla. Tai mitä siinä nyt sit kerkii nukkumaan. 🤷🏻‍♀️

E: Minä en kyllä kotiini päästä kuin harvoja ja valittuja. Enemmin minä menen yökylään ja puren sitten käden poikki ja sniikkailen kotiin.
No en ois uskonut sinusta mutta tuskinpa moisesta valehtelet, nyt vasta kerroit tämänkin.

Ihme että täällä ylipäätään kukaan on parisuhteessa kun invistä (en ees yllättynyt) lukuunottamatta kaikki nukkuu ties missä mutta ei ainakaan saman peiton alla.
Nämä asiat menevät nyt vähän omalla painollaan miten kukakin tykkää. Paripeitto oli kyllä ajatuksena vähän hasardin oloinen kun ei koskaan aiemmin sellaista ole ollut muutamaa yhdenillan juttua poislukien, joissa nyt se nukkuminen ylipäätään on vähän mitä sattuu. Ehkä eniten vaati tottumista se tavaton läheisyys mutta nyt sekin on sellaista mitä aina odottaa, ihan kuin pumpuliin nukahtaisi/herää.

Onko herra @doownek enempi peppumiehiä?

Nämä asiat menevät nyt vähän omalla painollaan miten kukakin tykkää. Paripeitto oli kyllä ajatuksena vähän hasardin oloinen kun ei koskaan aiemmin sellaista ole ollut muutamaa yhdenillan juttua poislukien, joissa nyt se nukkuminen ylipäätään on vähän mitä sattuu. Ehkä eniten vaati tottumista se tavaton läheisyys mutta nyt sekin on sellaista mitä aina odottaa, ihan kuin pumpuliin nukahtaisi/herää.

Onko herra @doownek enempi peppumiehiä?
Minä olen aina tykännyt nukkua lähekkäin, yöllä kuitenkin sitten vetäytyy parhaaksi katsomaansa paikkaan.
En ole sen enempää tissi enkä peppu miehiäkään mutta jos pitää valita niin mieluummin pienet terhakat kuin isot lollo ja mitään muuta ole viime aikoina ollutkaan kuin niitä jälkimmäisiä. Paitsi nyt.
Peppu saa olla pienikin kunhan on leveämpi kuin vyötärö, tää tullut todettua moneen kertaan. Joku lisäsi hyvin että naisella saisi peppu olla hartioita leveämpi niin olisi bueno eikä sekään paha ajatus.

Toiselta kissalta vietiin eilen pari hammasta. Kun toiselta kissalta vietiin aikaisemmin, niin se oli aika tokkurassa pari kolmekin päivää, arka jne., eikä oikein syönyt, mutta tää toinen ihmetteli vähän aikaa himaan tultua ja sen jälkeen ei tekis mitään muuta ku söis. Hyppii vaan pöydille haistelemaan ruokaa ja pikkaisenkin kun narahtaa keittiössä, niin salamana paikalle. Varmaan söis kokonaisen puhvelin, jos antais.

Muutenkin isoruokainen, mutta tää on jo hämmentävää. Ei kai tuommosen hampaanpoiston tai nukutuksen luulis ruokahalua kasvattavan, elleivät kannabiksella rauhoittaneet..

Oli sängyllä leveyttä kuinka paljon tahansa, niin se toinen ärsyttää. Se haisee, kuorsaa, hengittää kuuluvasti tai vähintään sen hengityksen ilmavirta tuntuu omalla iholla, jos on liian likellä. Ei hyvä. Yök.

Kissa on eriasia. Kissa on pelkästään suloinen 😻

Ensiviikolla aloitan lääkekokeilun Piporadioon! Tunnetustihan neuroleptit ovat terveyttä- ja hyvinvointia laaja-alaisesti tukevia pillereitä...🤔 Epäilen Piporadion olevan voittamaton, mutta en tahtonut masentaa tsykiatria.

4d69a0588ccbe36b81aa47bd5ca1bc75.webp

Back
Ylös Bottom