Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väliaika, kahvia ja Xante.

Liitteet

• IMG_20211106_185857503.webp
    IMG_20211106_185857503.webp
    82,6 KB · Katsottu: 130
Mielenkiintoisia laskelmia vuodelta 2012.

Matemaatikko @Joxuz voisi päivittää laskelmat vastaamaan tämän hetken tilannetta niin perunan kuin bensiininkin hintojen osalta.

jumalauta,kuntit,olisis ollut poikaMiehellä onnenpäivät eilen behmin GAYkalla

#valitettavasti en ole sellainen poikaMies, taidan olla lähinnä poikamies, pinttynyt

mutta, voi jee! oli NAISia! en ole ikinä nähnyt vastaavaa

annan esimerkin, menin wc tiloihin, koska keskiolut pistää kusettamaan, jouduin tehdä u-käännöksen ja katsoa oven merkki uudelleen että olin varmasti mennyt Herrojen ovesta, en ollut tehnyt virhestä eli takaisin rohkeasti tiheään sisään

paskahuussi oli nimittäin onely NAISten, mm. nahkahousuNAISten kansoittama

ujona Miehenä tiestysti, vaikka oven Mies-symbolinkin olin käynyt tarkastamassa, kysyin vielä että tulinhan kuitenkin Miesten wc:hen; vastaukseksi sain, olet ensimmäinen Mies joka täälä näkyy

oli muuten veikeä tunne laskea urea viemäriverkostoon NAiSten ympäroimänä, Miesten hyysikässä

no,kuitenkin, varmaan arvaatte: en saanu
jos tuolta ei->ei ikinä mistään, turha ers haaveilla

menen silsti,välittömästi,behmin GAYkalle kun seuraavan kerran on klubilla #paikkakunnalla
illan maine tosin saattaa levitä ja ensi kerralla myös Miehiä on eksynyt paikan:päälle

huhhuh ja vielä keran, huhhuh

#vaikuttavaaainetta

0413AA66-0535-4154-BB12-3AD26ACEF001.jpeg

Masu on sen kokoinen kuin olisi pistellyt pari bodaria päivällisellä. Ja yhden hevosen illallisella.

Pssskapuhetta

semmoista se on, kun sattuu tuollainen ehtoo jota kukaan ei kuitenkaan usko & ej olé ketänn kenelle sitä kertoa (liittyy)

olisi mennyt hyvä kokemus elmästä haaskuulle, joka luultavasti harmittaa hautaan saakka #nytonmies

&vaikka tänään olen tehnyt työtä ja käynyt hullujenhuoneella ja levymessuilla, olen todennut elmäni äärinmäisyyksiin menevän tylsäksi

#terveydeksi

9EB3F7A2-CBCF-43DA-BC57-2EA8E8C714EF.jpeg

View: https://youtu.be/TRSw2ISvHJs

Olisipa kaljaa.
Tai onhan sitä mutta huomenna 14h kustannuspaikalla, niin ei parane ottaa.

Juon kotona yksin kofeiinitonta maxin peppulia ja suru on puserossa kun olen forever alone.

E: Eilen olis taas yks ukkomies halunnut jatkoille mun kanssa. Minä kohteliaasti kiitin ja menin Mäkkärin kautta nukkumaan.
Mitä pahaa mä olen universumille tehnyt?

tuli muuten törnävällä käytäviä kävellessä JouniMömmö miele:n

Back
Ylös Bottom