Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tankkaan 2 kertaa harvemmin ja 20x nopeammin, pitkällä matkalla ei mitään jakoa 400hv sähköautolla mun maasturikotterolle johon laitetaan vain ysikasia ja siitä tule sähötkin! :-)

No kuhan Oulusta pääsee Rukalle reipasta kyytiä yhdellä ladingilla -20 kelissä, niin piisaa minulle. Sitten voi ottaa polttomoottoriauton pitemmille taipaleille.

Kylläpä nyt taas pukkais kaikkea kissanristiäistä ihan kun ei muuta olisi. On palaveria, hallituksien kokkouksia ja neuvottelukunnan tapaamisia ja muuta. Pyydän kohtuutta, miksi ei ripotellen pitkin vuotta. Miksi kaikki kerralla.

Minä olen taas keräillyt kaikenlaisia kissanristiäisiä, on ne tavallaan yleishyödyllisiä juttuja mutta kuitenkin.
Sellaista se on kun elämä on tylsää.

Minä olen taas keräillyt kaikenlaisia kissanristiäisiä, on ne tavallaan yleishyödyllisiä juttuja mutta kuitenkin.
Sellaista se on kun elämä on tylsää.
Kai ne nuo omatkin on kaikki ihan itse kerättyjä, ei kukaan ole pakottanut. :LOL:

Itse ajattelen nuo kaikki niin, että ne antaa ehkä myöhemmin jotain takasinkin, kun nyt ne kyllä käytännössä vain ottaa. Verkostoituminen varmaan vahvimpana syynä, miksi monessa mukana. Se taas vähän itsellään ruokkii lisää itseään, eli kun oot jossain, joku sanoo jonkun uuden homman ja näin lumipallo pyörii eteenpäin.

Kai ne nuo omatkin on kaikki ihan itse kerättyjä, ei kukaan ole pakottanut. :LOL:

Itse ajattelen nuo kaikki niin, että ne antaa ehkä myöhemmin jotain takasinkin, kun nyt ne kyllä käytännössä vain ottaa. Verkostoituminen varmaan vahvimpana syynä, miksi monessa mukana. Se taas vähän itsellään ruokkii lisää itseään, eli kun oot jossain, joku sanoo jonkun uuden homman ja näin lumipallo pyörii eteenpäin.
No juurikin näin, en usko tilaisuudet jossa on itselle oleellisen segmentin konsulttia, asianajajaa, asiantuntijaa sekä pankkiiria samoissa pöydissä puhumassa asiaa ja vähän asian sivusta haitallista.
Mulla on ihan puhtaasti vapaaehtoispohjalta mutta kun on suoria kontakteja niin voikin muuttua ihan taloudelliseksi eduksi jossain vaiheessa.

Minä olen kymmenen vuotta pyörinyt kaiken maailman kissanristiäisissä ihan vapaaehtoisesti. Ihan vaan omaksi iloksi ja muiden harmiksi.

Pohdin hetken, että olenko tämän kauden vain Ylen varassa... tarkemmin harkittuani totesin, että Musti on ihana ja hiihdon seuraaminen on tuonut niin paljon iloa elämään, että Viaplayn Total-paketti: Jo hankittu.
Talvi saa tulla!

Täähän on tämmöstä köyhän ulinaa, mutta kuka vttu haluaa maksaa tämmösestä kämpästä tuota hintaa? :D Ristus sentään. Ja en hahmottanut, onko tohon tulossa vielä parin sadan tonnin remonttikulut päälle. Ja vastike päälle 800€ (hoito + rahoitus) per kk, hoitovastike jo päälle 700€/kk. Tättärää.

Back
Ylös Bottom