Mutta ehkä tuo sydän oli enemmän sinulle tarkoitettu kuin nuo värit?annoin tarjoilijatytölle vapaat kädet valita Minulle tee
voi perseenperseenpeese
katso liitettä 235451
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta ehkä tuo sydän oli enemmän sinulle tarkoitettu kuin nuo värit?annoin tarjoilijatytölle vapaat kädet valita Minulle tee
voi perseenperseenpeese
katso liitettä 235451
Sniffari taitaa ajella pvllä onely.Onko tuo Sniffari vai Saatana?
Höpsistä. Tarjoilijatyttö arvioi sinut moderniksi miesoletetuksi eikä jäkälää kasvavaksi boomeriksi. Ole tyytyväinen valintaan.annoin tarjoilijatytölle vapaat kädet valita Minulle tee
voi perseenperseenpeese
katso liitettä 235451
The End.annoin tarjoilijatytölle vapaat kädet valita Minulle tee
voi perseenperseenpeese
katso liitettä 235451
Nuorena jaksaa.Mulla on hurjia tunnelmia siitä, että voisi lähteä vielä klo 21 gymille vetää selkä ja kädet pumppiin, saunomaan ja helvetinkyytiä kotiin syömään siipiä.
Eiköhän tuon asian setviminen ole aloitettu jo kauan aikaa sitten, koska kysely on tehty. Ja pelkkää huhupuhetta ei ole, koska niitä raiskaustuomioita on tullut ja toimittaja nähnyt kirjallista dokumenttia.Voe helevata tota ylen mielipidevaikuttamista. Loppu yksittäistapaukset, vaatimukset asiallisista nimetyistä lähteistä ja ainakin nyt vähintään se ettei juoruja tai kuulopuheita levitellä uutisina... Tehdään vielä oikeen kuvakollaasit mustalle pohjalle maksimidraaman tähden. =D
Olikohan tämä palomiehien mustamaalaus ja jonkun huhupuhe epämääräisen raiskausvihjailun heittäminen sekaan vastine tuohon Abdulhakim Irfanin tapaukseen joka raiskas vammaisia hoitoalalla? Just nyt pääsi iltapäivälehtiin. Väärä signaali, ylen piti tehdä voimakas korjausliike ja levittää päin pläsiä että kyllä oikeesti suomalainen mies ja palomies on ne jotka on sikoja! #vastuullistajournalismia #valistus
koska niitä raiskaustuomioita on tullut ja toimittaja nähnyt kirjallista dokumenttia.
Kateelliset poliisit laittanut nämä liikkeellePuhuttiin yhdestä "kuulemma" raiskausjutusta tuossa. Eli mitä raiskaustapauksia ollut paloasemilla joita käsitelty Suomen oikeusjärjestelmässä? Mitä kirjallisia dokumentteja?
Kateelliset poliisit laittanut nämä liikkeelle…. Siat
![]()
Ei mitään tietoa, en ole lukenut tosta yhtikäs mitään. Brankkareilla on vaan niin hyvä maine vs pölliisit. Huumoria, ei muutaOliko tästä joku laajempi juttu jossain, missä poliisitutkintaa taustalla? Luin vain ylen netin hearsay jutun joka piti kahlata sen kuvaesityksen läpi.
Ko. artikkelissa esim nämä kohdat:Puhuttiin yhdestä "kuulemma" raiskausjutusta tuossa. Eli mitä raiskaustapauksia ollut paloasemilla joita käsitelty Suomen oikeusjärjestelmässä? Mitä kirjallisia dokumentteja?