Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vika ei ole kulkuneuvossa vaan ajajissa, mutta mielestäni aivan turhakkeita kyseiset vehkeet. Mielestäni ihmisten pitäisi liikkua enemmän kävellen tai polkupyörällä.

Elä nyt boomeroi hyvä mies!

Meidän vanhemmat sano aikoinaan, ettei tommosia tiatokoneita eikä kännyköitä tarvita! Laskut maksetaan pankin tuulikaapissa ja tekstiviestin sijasta mennään käymähän!
Nykyään porukat 70v+ muuta tee ku kännykät naamalla. Meillehän tuo oli normaalia pienestä pitäen. Omat muksut ei osaa enää tietokonetta käyttää. Kosketusnäytölliset tabletit ja puhelimet sujuu kuin vettä vaan.
Meidän skideille sähköpotkulaudat on itsestäänselvyys. Myö oomme niitä vanhuksia jotka sanoo että ei tommosia tarvita!. 10-20 vuotta menee niin Habiliskin sujauttaa kioskille potkulaudalla niin että vinkuna käy.

huonontaisi siis huomattavasti liikenneturvallisuutta&matkan sujuvuutta jos kuuloaisti olisi blokattu liikennehavaintojen teolta
sama moottoripyöräillessä, vaikka pakoputki huutaa niin silti sitä kuulee etenkin kaupunkiliikenteessä onko auto lähellä katvealueella, en ikinä laittaisi musiikkia korviin siinäkään harrasteessa
Liikenteen äänet kuuluu läpi.
Puhe ei. Ja se on pääasia.

10-20 vuotta menee niin YoursVesa sujauttaa kioskille potkulaudalla niin että vinkuna käy.

ei muuten tule tapahtumaan, mistä lyyään veto?

sensijaan sähköpyörä on varmasti tapahtuva vaihtoehto, jos elän niin iäkkääksi ettei omat voimat piisaa

eikä muuten ole yhtäkään kioskia enää tuohon aikaan!

#boomer

8 bar laitteella yle areenasta jotain, koska himputin tylsää polkea maantiellä.

0,48 bar laitteella ei tarvi, koska suolla ja poluilla mielenkiintoista hommaa muutenkin.

Ja kuuluuhan noista napeista nyt äänet läpi. Ei tarvi liian kovalla kuulostella.

Tammikuussa tulee 4kk täyteen työn: antajalla. Sitten olen oikeutettu sähköpyörään. Kyllä myö tommosen. Ja sujautan töihin 9,4km. Eijjaksa perinteisellä pyörällä kun vitullinen ylämäki mennes ja tulles.

himputin tylsää

Minulla ainakin aika kuluu maisemia katsellen & elmän surkeutta murehtien
päässä liikkuu niin paljon kaikenlaista, ettei siinä musiikkia kaipaa sekaamaan

Ja kuuluuhan noista napeista nyt äänet läpi.

Minulla huono:kuulo
vähänkin taustameteliä niin en meinaa saada esimerkiksi puheesta selvää
sama pyöräillessä, viima humiseee korvissa senverran että vaihea kuulla liikenteenääniä, etenkin jos samaan aikaan ajaa auto ohi toiselta puolelta

On tää kyllä kiva pöpö, aamusta siivosin ja söin ja ihan normaalia. Meinasin pierasta mutta onneksi en, ois ollut paha virhe.
Pitäs lähtee kauppaan, onkohan riskin arvoista?

Mä kans just selvittelin työsuhdepyörän mahdollisuutta töistä.
Iso laiva kääntyy hitaasti, joten ehkä jo parin vuoden päästä tämäkin pulju mahdollistaa asian.

Tammikuussa tulee 4kk täyteen työn: antajalla. Sitten olen oikeutettu sähköpyörään. Kyllä myö tommosen. Ja sujautan töihin 9,4km. Eijjaksa perinteisellä pyörällä kun vitullinen ylämäki mennes ja tulles.
En tiiä saako noita enää edes ensi kesäksi.. tai varmaan jonkun perttiperusmiehen bulkkisähkön saa, mutta voi olla valinnan vara aika vähissä. Pitäs itekin soitella toiseen liikkeeseen tällä viikolla.

Meni meinaan muualta päin Suomea toinen paikallinen liike konkkaan (Ilkan pyörävarasto tjsp), niin ei ehkä uskalla Jykylästäkään enää tilailla.. En kyllä käsitä, miten tuon alan liike voi mennä tämmöseen aikaan nurin, kun fillareille, huolloille, tarvikkeille yms. on kysyntää koko ajan niin maan prkleesti.

En tiiä saako noita enää edes ensi kesäksi.. tai varmaan jonkun perttiperusmiehen bulkkisähkön saa, mutta voi olla valinnan vara aika vähissä. Pitäs itekin soitella toiseen liikkeeseen tällä viikolla.

Meni meinaan muualta päin Suomea toinen paikallinen liike konkkaan (Ilkan pyörävarasto tjsp), niin ei ehkä uskalla Jykylästäkään enää tilailla.. En kyllä käsitä, miten tuon alan liike voi mennä tämmöseen aikaan nurin, kun fillareille, huolloille, tarvikkeille yms. on kysyntää koko ajan niin maan prkleesti.
Pitkät toimitusajat ja kiinteät hinnat myydessä? Sitten onkin pyörien hinnat pompannut eikä ole voinut veloittaa lisähintaa asiakkaalta?
Mutta on kyllä kumma jos kysyntää enempi kuin tarjontaa niin saa puljun nurin, varmaan joku hyvä syy pakko olla.

Juu tarkotus hommata perttiperusmiehen bulk. Joka avustaa 25kmh ja akulla pääsee varmasti 20km talvellakin. Ajoa tulee asfaltti 9,4km/suunta. Mahdollisimman halpa.

Mahdollisimman halpa.

älä säästä väärässä paikassa!

tulet katumaan, säästä mieluummin huumeissa ja NAISissa

sano,Minun,sanoneen

Minä en alle viidentonnin sähköpyörää etes harkitsisisi

älä säästä väärässä paikassa!

tulet katumaan, säästä mieluummin huumeissa ja NAISissa

sano,Minun,sanoneen

Minä en alle viidentonnin sähköpyörää etes harkitsisisi

Mikä järki olis hommata 7000e specialized sähköfatbike 300km rangella jos ajan asfalttia 9km suunta. Ja jätän sen tohon pihalle aina päiväksi.

Tai voinhanmä hommata sen 7000e maastosähköfikkarin talliin seisomaan ja työmatkafillariks halvemman.

Mopoillessa musiikki soi kypäräpuhelimesta. Ei blokkaa mitään, ja oikeastaan siinä satku+ vauhdissa alkaa kypärä sen verran suhista, että musat hukkuu taustalle.

Työmatkapyöräillessä kuuntelin musiikkia, koska se oli kamalaa suorittamista joka tapauksessa. Muuten vaan ajellessa ei koskaan.

Back
Ylös Bottom