Ettei olisi muutama kranaatti otettu jemmaan.. on sitten nekin valmiina magnumien lisäksi.Siinä pidettiin pikapalaveria että ilmotetaanko vaiko eikö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei olisi muutama kranaatti otettu jemmaan.. on sitten nekin valmiina magnumien lisäksi.Siinä pidettiin pikapalaveria että ilmotetaanko vaiko eikö.
Meilläki oli Jorma. Se meni vanhuuttaan se8. Alzheimer varmaan tuli. Heitettiin pihalle.Minkä nimen meinasit sille antaa? Mun oli ensin Vaimo, nyt Jorma![]()
Sanoitko siitä kissan kakkapyllystä?Katoin kun vinkkasit. =D Onhan tuo äärettömän kova laji. Sitten kaveri tuli muksunsa kanssa hakemaan kissaa, niin oli pakko vaihtaa kanavaa etteivät ala huolestumaan.
Sanoitko siitä kissan kakkapyllystä?
Sanoitko siitä kissan kakkapyllystä?
Ja mähän oon laastarimies sekä miinankantaja. Voi olla että olisi enemmän oikeeta hyötyä kyber-puolella, mutta eihän täällä ihmiset muutu 19v jälkeen.Mikähän lie mulla nykyään.. Joku vuosi sitten kun tuli ne ilmoitukset niin olin tykinruokaa jossain. Laitoin viestiä koulutukesta ja että voisin olla hyödyllisempi ehkä laastareita laittamassa.
Minä aioin aloittaa vasta joulukuussa, koska diabetes2 uhkaa.Joulutorttuja: on.
Ei voi aloittaa ennen joulukuuta, koska sitten kun se alkaa niin loppu ei ole lähellä.Minä aioin aloittaa vasta joulukuussa, koska diabetes2 uhkaa.