Deleted member 43228
Sumpin pihautus.
Kelikin näyttää vähän liian hyvälle, huomenna satelisi vettä + sumua.
Kelikin näyttää vähän liian hyvälle, huomenna satelisi vettä + sumua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai qshättäään tahi vaan vitutukseen.onhan se tietysti vaihtelua herätä yöllä kylkeä kännätessä siihen että polveen sattuu normaalin selkä/olkapää tuntemuksen sijaan
Hyppönen tapaa jututtaa heitä laskujen määrästä ja arvosta. Sen jälkeen hän pyytää näyttämään tietokoneen, jolla laskut maksetaan – summat ovat usein miljoonia euroja kuukaudessa. Se on yleensä merkkivalmistajan Windows-tietokone, jonka käyttöjärjestelmä ei kuitenkaan yleensä ole uusin.
Tätä seuraa yleensä parin repliikin mittainen keskustelu controllerin kanssa.
– Tällä tietokoneella siis maksat yrityksen laskut?
– Kyllä vain.
– Voitko vielä näyttää minulle tietokoneen, jolla teet muut hommat? Siis sen koneen, jolla surffaat netissä, käyt Facebookissa, luet Gmailisi ja katselet YouTube-videoita?
Tätä seuraa yleensä hämmennys, kun controller tajuaa mitä on sanonut.
– Juuri tuo pöytäkone on se laite, johon verkkorikolliset kaikkein eniten haluavat päästä kiinni. Mitä enemmän tuolla tietokoneella tehdään epäolennaisia asioita, sitä helpommin se voi päätyä vääriin käsiin, Hyppönen kirjoittaa.
Viestien välillä noin 3hviestiliikenteen välissä noin 60sekuntia
matka ei voinut olla pitkä!
mites, tapahtuiko matkalla mitään jännää #larkemuttalöysä
Apropooviestiliikenteen välissä noin 60sekuntia
matka ei voinut olla pitkä!
mites, tapahtuiko matkalla mitään jännää #larkemuttalöysä
No viddu, mulla ois ollut day off tänään ja jos ton ois tiennyt niin oisin ollut paikalla. prklApropoo
Maskipakko negative
Vahva suositus onely
2X olen vuokrannut asunnon ja molemmilla kerroilla kysyin vain että koska pääsee katsomaan.On kahdenlaisia vuokralaiskandidaatteja:
ryhmä 1: "hei, asunto kiinnostaa. Olen opiskelija/työssäkäyvä/jotain, ja etsin asuntoa alueelta Korvatunturi, koska opiskelen Tunturikoulussa ja olen osa-aikaisesti töissä tonttupajalla. Kuukausituloni ovat 9000 oravannahkaa ja luottotietoni kunnossa. Onko asuntoa mahdollista päästä katsomaan tässä kuussa? Ystävällisin terveisin, Pirjo-petteri Siniturpa"
ryhmä 2: "Moi. Mahtuuko pesutorni? Saako parkkipaikan? Onko vuokrassa tinkivaraa/saanko alennusta vuokrasta 10 %?"
Ryhmän kaksi kahteen ensimmäiseen kysymykseen vastaus on ilmoituksen tiedoissa. Myös vuokra on tietenkin mainittu samassa paikassa, joten tämä tinkimiskulttuuri ei nyt kyllä iske. Seuraavalle tinkaajalle linkkaan alueelta halvemman kämpän ilmoituksen ja sanon, että sellaisen saa sillä rahalla.
Joskus ihmisellä on liikaa aikaa.
View: https://www.instagram.com/reel/CUrUwM9AawG6mJ3XSPkgqf2thM35-UyB5PYm700/?utm_medium=copy_link
Joskus ihmisellä on liikaa aikaa.
View: https://www.instagram.com/reel/CUrUwM9AawG6mJ3XSPkgqf2thM35-UyB5PYm700/?utm_medium=copy_link
2X olen vuokrannut asunnon ja molemmilla kerroilla kysyin vain että koska pääsee katsomaan.
Molemmissa paikoissa sanoin samantien että otan tän jos vuokranantaja vuokraa mulle ja molemmat kerrat jopa huoli.
En nyt kuitenkaan myy vitosen teepaitaa, vaan olen antamassa useamman kiloeuron asuntoa jonkun toisen käyttöön.