Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alan vakavasti harkita luovuttamista ufoketjussa.

Jumalauta.

Saatana.
Pitäisikö perustaa Äänihallusinaatio-ketju?

Piporadio on nimittäin näin lomaviikolla intoutunut lähettämään humppaa ja iskelmää keskellä päivääkin.

Ihan kiva mennä maanantaina duuniin, koska siellä Piporadio on lähes aina hiljaa - tai ehkä lähetystä ei kuule asiakkaiden ja hoitohenkilökunnan mekkalan vuoksi. Kotona on niin hiljaista.

Nuo unohtuu ihan uskomattoman tehokkaasti. Pitäisi ostaa uusi telkkari ja sitten eilen ilalla naisen kanssa mittailtiin minkä kokoinen tuohon seinälle sopisi, 65":ta alustavasti ajateltiin. Seiskaluokkalainen tytär kysyi sitten että kuinka leveä se 65" on. Äitinsä siihen että minäpä näytän miten sen leveys lasketaan, annas kynä ja paperia. Pythagoraan lause tuli vielä ihan suoraan muistista paperille, mutta sitten keittiön pöydän äärestä kuului vaan että "Ootappas nyt, mites tämä nyt.."

Minä näin tilaisuuteni päteä ja saapastelin paikalle, otin kynän ja paperia, päätyäkseni vain lausumaan 2 minuutin päästä "Ei kun hetkinen, öh..."

Molemmat siinä pähkäiltiin tätä jonkun 5 min hiljaa tahoillamme ennenkuin saatiin ratkaisu. Sama tulos kummallakin vaikka eritavalla laskettiin, nainen toisen asteen yhtälöllä ja minä ristiinkertomalla. Seiskaluokkalainen oli kylläkin jo ennättänyt poistua paikalta todeten vaan "Mä luulin että te osaisitte laskea..." 😅
Timpurin kolmio, kolme neljä viis. Pyhtagoraana kolme toiseen plus neljä toiseen on viis toiseen. Sillä saa suoran kulman. Ja siitä niitä voi laskea takaperin.

on tässä yleisökattauksessa kyllä viimeviikkoon ero kuin kesällä ja talvella #hehe

esim. silmäni eivät erota mitään punaista, 90% Miehistä on esiintyvän org.Esterin tuote päällä

iche nicht

Eihän tässä opiskelussa ole yhtään mitään jiitä, opiskelen asioita muutenkin itse esim youtubesta + kirjoista jos koen että sille tarve.
Jep.
Sunkin tapauksessa huomattu, että koulun papereilla voinut pyyhkiä pyllyä, kun saatu paljon enemmän aikaan töistä. Mutta vaatii vähän hulluutuksia komennuksiin, että seuraavat työnantajat tajuaa, että tuo kaveri tekee eikä pelkästään puhu.
Tämä toteutuu kyllä omissa töissä.
Saman homman saa sitten todistettua noilla perhanan koulun lapuilla, joilla voi näyttä että päässä ehkä palaa edes valo kuorien sisällä.
Näitä paperilla hyviä pyörähtäny firmassa tänäki vuonna muutama, yhtä poikkeusta lukuunottamatta saatu todeta, että onneksi on koeaika.

Kyse siis suorittavasta asiantuntijatyöstä, olemassa olevan kuntotutkimusta. Ei riitä paperiviisaus, ajattelukyky menee tutkintojen ohi...

Taistelet tuulimyllyjä vastaan. Ei mitään hyötyä.

Kyllähän minäkin vähän venkuloin siitä jostain liikelaskurista ja sun päävastus oli aivan tosissaan messissä. Salmiakistakin puhuin jossain välissä ja kaikki uppos.

😄

nonii just

joku juntti kävi wcssä pesemättä käsiä, en arvosta

Kenwood #ovestaulos

AD7A5A62-71E3-4097-895E-BC59DBED4F60.webp

Automobiilien moottoriäänistä. Kasit on kivoja, mutta omaan korvaan hienoin äänimaailmaltaan on Alfan vanha V6 Busso. Ehkä osin, koska semmosen muinoin omistin, mutta kummiskin.

View: https://youtu.be/ye3s_OWt6Jw

View: https://youtu.be/LrN5S2MyOAs

Hienolta taidokkaasti sävelletyltä klassiselta musiikiltahan nuo arvoautojen sivistyneesti suunnitellut kolmella jaolliset sylinterimäärät kuulostaa teholukemista riippumatta, mutta.

Samoin ku musiikkimaussa, olen enemmän rohkeasti overlappia sisältävän perinteisen mekaanisen nokan ja peltisarjojen muodostaman V8-räyhäkkyyden rock'n'rollin kannalla. Tai vajaamoottorisista esimerkiksi Fordin BDA tai Audin 5-mukinen S1 quatron B-ryhmäläinen.

Hienolta taidokkaasti sävelletyltä klassiselta musiikiltahan nuo arvoautojen sivistyneesti suunnitellut kolmella jaolliset sylinterimäärät kuulostaa teholukemista riippumatta, mutta.

Samoin ku musiikkimaussa, olen enemmän rohkeasti overlappia sisältävän perinteisen mekaanisen nokan ja peltisarjojen muodostaman V8-räyhäkkyyden rock'n'rollin kannalla. Tai vajaamoottorisista esimerkiksi Fordin BDA tai Audin 5-mukinen S1 quatron B-ryhmäläinen.
Kyyllä se 2T-diesel on komiaa kuultavaa.

View: https://youtu.be/4aJzVBgQY7o

Jos ruumis on se vahvuus, niin neuleet hittoon ja kireää t-paitaa/kauluspaitaa päälle.

kesällä sitten taas, ei tarkene polkupyöräilymatkoista ilman #varustusta
Ei se jumalainen ruumis näy tuon neuleen läpi ja jos suusta ei tule kuin juomatilaus, niin…

juuri näin!

Back
Ylös Bottom